وظیفه داریم روزهای بزرگی که شهدا برای ما آفریدند را گرامی بداریم

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۸۴۱۵
وظیفه داریم روزهای بزرگی که شهدا برای ما آفریدند را گرامی بداریم
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: همه ما وظیفه داریم که روزهای بزرگی که شهدا برای ما آفریدند را گرامی بداریم؛ این روزها همانند روز عاشورا اهمیت دارد چراکه شهدا ادامه‌دهنده مکتب عاشورای امام حسین(علیه‌السلام) هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در آستانه 25 آبان روز حماسه و ایثار استان اصفهان با گرامیداشت این روز اظهار داشت: مردم اصفهان در 25 آبان 1361 بیش از 370 شهید را تشیع کردند و در همان روز، کاروان‌های متعددی از کمک‌های مردمی را برای جبهه‌ها ارسال کردند.

وی افزود: 25 آبان، روزی ماندگار برای اصفهان است و حق است که این روز در تقویم به عنوان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان نام‌گذاری و ثبت شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به دیدار مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در 1395 عنوان کرد: قرار بر این بود به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که هر سال مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار داشته باشند که این توفیق حاصل نشد و امسال نیز با توجه به بیماری کرونا و شرایط سخت استان اصفهان مراسم بزرگداشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت سایر دستورالعمل‌ها در گلزار شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: همه ما وظیفه داریم که روزهای بزرگی که شهدا برای ما آفریدند را گرامی بداریم، این روزها همانند روز عاشورا اهمیت دارد چراکه شهدا ادامه‌دهنده مکتب عاشورای امام حسین(علیه‌السلام) هستند.

وی درباره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: برخی‌ها برای مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی به گونه‌ای رفتار می‌کنند که می‌خواهند منّت بگذارند، درحالی‌که تأکید وزارت بهداشت بر رعایت این موارد، برای حفظ سلامتی افراد است و اگر کسی رعایت نکند بدون شک با بیماری مواجه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز