معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان اعلام کرد:

کارگاه‌های حضوری هنرستانی تعطیل می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۷:۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۸۸۸۱۷
کارگاه‌های حضوری هنرستانی تعطیل می‌شود
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیشترین نگرانی ما از اعمال محدودیت‌ها از اول آذرماه در بخش کارگاه‌های هنرستانی‌هاست که به صورت حضوری این کارگاه‌ها تشکیل می‌شوند و با شرایطی که پیش می‌آِید باید از اول آذرماه با اعمال محدودیت‌ها شاهد تعطیلی کارگاه‌ها باشیم.

محمدرضا ناظم زاده اظهار کرد: در خصوص اعمال محدودیت‌های رفت و آمد از اول آذرماه در استان فردا در ستاد استانی مقابله با کرونا تصمیم‌گیری می‌شود اما به طور کلی با اعمال این محدودیت از اول آذرماه وضعیت ترددها در عملکرد آموزش و پرورش چندان تفاوتی نمی‌کند به دلیل اینکه در حال حاضر نیز ۸۰ درصد از آموزش‌ها در استان غیر حضوری است.

وی با بیان اینکه با اعمال این محدودیت کارگاه‌های حضوری هنرستانی تعطیل می‌شوند، اضافه کرد: در حال حاضر بیشترین نگرانی ما از اجرای این برنامه و اعمال محدودیت‌ها از اول آذرماه در بخش کارگاه‌های هنرستانی‌ها است که به صورت حضوری این کارگاه‌ها تشکیل می‌شدند و با شرایطی که اکنون پیش می‌آِید باید از اول آذرماه با اعمال محدودیت‌ها شاهد تعطیلی این کارگاهی حضوری باشیم.

۸۰ درصد آموزش‌ها در استان غیرحضوری است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: باید صبر کنیم تا دوباره محدودیت‌ها برداشته شود تا این کارگاه‌ها دوباره بتوانند به صورت حضوری فعالیت داشته باشند و در بقیه موارد مدارس آمادگی لازم را برای ارائه آموزش‌های مجازی دارند و در حال حاضر نیز بیش از ۸۰ درصد آموزش‌ها به شکل غیرحضوری و مجازی است.

ناظم زاده درباره حضور کادر مدارس و نیروهای ادارات آموزش و پرورش در ایام کرونایی، خاطرنشان کرد: در مورد فعالیت ادارات آموزش و پرورش مطابق سایر ادارات عمل می‌کنند و در واقع هر تصمیمی که ستاد استانی مقابله با کرونا برای ادارات دیگر می‌گیرد، ادارات آموزش و پرورش هم از این قاعده مستثنی نیستند.

کادر مدارس در حد پاسخگویی به ارباب رجوع

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار کرد: علاوه بر مدارس در حال حاضر و با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا تاکید نکردیم که همه کادر مدارس در فضای مدرسه حضور داشته باشند، بلکه اعلام کردیم در حدی نیرو حضور داشته باشد که پاسخگویی به ارباب رجوع صورت گیرد و راهبری آموزش‌های مجازی نیز با خللی رو به‌رو نشود.

ناظم زاده تصریح کرد: اختیار برنامه‌ریزی در این زمینه و حضور نیروها در مدارس برای پاسخگویی به ارباب رجوع به مدارس داده شده است که در نهایت تصمیم بگیرند چند نفر هر روز در مدرسه حضور داشته باشند.

وی در خصوص ظرفیت حضوری نیروهای ادارات آموزش و پرورش استان در شرایط فعلی، بیان کرد: قریب به دو هفته‌ای است که آموزش و پرورش استان با دو سوم نیروی کاری به صورت حضوری در حال فعالیت است و تقریباً یک سوم نیروها هم دورکار هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز