دادستان اصفهان:

اگر سلامتی و معشیت مردم را باهم در نظر بگیریم بهترین راه را انتخاب کرده ایم

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۹۰۶۲
اگر سلامتی و معشیت مردم را باهم در نظر بگیریم بهترین راه را انتخاب کرده ایم
دادستان اصفهان گفت: تعطیلی ساعت 18 به بعد باعث شده ترافیک تردد‌ها به قبل از این ساعت منتقل شود و وضعیتی که برای کسبه اصفهان پیش آمده، شیوع بیماری را بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سردار مجتبی فدا در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: از اسفندماه سال گذشته تا امروز اقدامات زیادی از طرف سپاه صاحب الزمان انجام شده که از جمله این اقدامات می‌توان به مشارکت قوی با پوشش گسترده در سطح کلیه پاسگاه های سلامت و تماس با بیش از یک میلیون خانواده، ضدعفونی کردن هدفمند اماکن عمومی، اشراف اطلاعاتی و فعال کردن گشت های اطلاعاتی و مبارزه با قاچاق کالا، تامین نیروهای پزشکی و اعزام آنها به مراکز درمانی و بهداشتی، اشاره کرد.

وی در ارتباط با آداب خاک سپاری متوفیان افزود: در استان اصفهان هیچ فوتی بدون مراسم برگزار نشد و طلاب تمام اعمال دینی را برای خاک سپاری به جا آوردند.

فرمانده سپاه صاحب ‌الزمان در استان اصفهان اعلام کرد: هفتصد هزار بسته معیشتی در استان اصفهان توزیع شده که حجم سنگینی از اعتبارات جذب شد و بخش اعظمی از مردم مناطق محروم از این اعتبارات برخوردار شدند همچنین ۶۰۰ سری جهیزیه و هزار و صد تبلیغ رایگان فراهم شد.

سردار فدا خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا، ۲۰۰ کارگاه تولید ماسک در استان فعال شد و حدود ۳هزار خانواده بی سرپرست در این کارگاه ها فعال شدند.

در ادامه جلسه علی اصفهانی گفت: به طب سنتی اهمیت بیشتری داده نشد تا کسانی که در این زمینه ادعا دارند محک زده شوند. 

وی افزود: برای ما محرز است که وقتی بحث بین سلامتی و معیشت در میان باشد، سلامتی اولویت بیشتری دارد، اما اگر بتوانیم سلامتی و معشیت را در کنار یکدیگر داشته باشیم بهترین راه است.

دادستان اصفهان خاطرنشان کرد: تعطیلی ساعت 18 به بعد باعث شده ترافیک تردد‌ها به قبل از این ساعت منتقل شود، همچنین اکثر کسبه اصفهان مستاجر هستند و وضعیتی که برای آن‌ها پیش آمده است، شیوع بیماری را بیشتر می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز