محدودیت جدید کرونا از یکم آذر تشدید می‌شود/ حضور یک سوم کارمندان اداری در شهرستان های قرمز

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۸:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۹۲۲۷
حدود یک سوم کارکنان در شهرهای قرمز استان با سطح هشدار ۳ در محل کار حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الله غلامی در جمع خبرنگاران با اعلام محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه در اصفهان اظهار داشت: شهرهای استان بر اساس سه رنگ قرمز، نارنجی و زرد به ترتیب در سه سطح هشدار سه، دو و یک تقسیم بندی می‌شوند.

وی افزود: در شهرهای قرمز با سطح هشدار سه همه مشاغل به جز گروه یک تعطیل می‌شوند و بر این اساس تنها مراکز درمانی، داروخانه‌ها، مراکز امدادرسانی و نجات، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تأمین مایحتاج ضروری، مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی و خدمات اضطراری آب، برق و تلفن باز خواهند بود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان با اشاره به اینکه حدود یک سوم کارکنان در شهرهای قرمز استان با سطح هشدار ۳ در محل کار حاضر می‌شوند، تصریح کرد: مراسم‌های مذهبی و فرهنگی در این شهرها به مدت دو هفته محدودیت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: محدودیت‌های تردد در شهرهای قرمز و نارنجی بر این اساس است که خودروهای با پلاک بومی نمی‌توانند از شهر خارج و یا به شهرهای دیگر وارد شوند و برعکس خودروهای با پلاک غیربومی هم نمی‌توانند وارد شهرهای قرمز و نارنجی شوند.

غلامی با اشاره به اینکه در شهرها و شهرستان‌های نارنجی محدودیت‌های مشاغل ۳و ۴ در آنها اجرا می‌شود، گفت: یک دوم کارکنان این شهرها در طول اجرای محدودیت‌ها اجازه دارند در محل کار خود حاضر شوند.

وی با بیان اینکه رنگ بندی سیاه در این محدودیت‌ها لحاظ نشده است، افزود: شهرهای استان اصفهان بر اساس سه رنگ قرمز با سطح هشدار ۳، نارنجی با سطح هشدار ۲ و زرد با سطح هشدار ۱ اعلام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز