مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

پرداخت ۲۰۷ میلیارد تومان وام حمایتی به هنرمندان

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۹۹۲۹
پرداخت ۲۰۷ میلیارد تومان وام حمایتی به هنرمندان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:بیش از ۲۰۷ میلیارد تومان وام حمایتی به فعالان فرهنگ، هنر و رسانه استان اصفهان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و برای کمک و جبران خسارت‌ها به صاحبان فرهنگ و هنر که به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا در فعالیت خود دچار مشکل شدند، تا پایان مهر مبلغ ۲۰ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان وام حمایتی به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت شد.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی افزود: این تسهیلات حمایتی از بخش فرهنگ وهنر و رسانه از طریق ثبت نام در سامانه کارا و معرفی آن‌ها به بانک‌ها در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کل مبلغ این تسهیلات ۲۵۰ میلیارد تومان به صورت شناور در کشور است، گفت: مقرر شده به صورت تسهیلات حمایتی به فعالان و صاحبان کسب و کار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای تعلق گیرد.

حجت الاسلام معتمدی افزود: همچنین در اجرای برنامه‌های جدید حمایتی از این قشر، سامانه تحفه در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه‌ای بین وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و صندوق کارآفرینی امید به منظور اجرائی شدن برنامه رونق تولید و ایجاد اشتغال در عرصه فرهنگ وهنر و رسانه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ۴ درصدی به طرح‌های ارائه شده در سه حوزه حمایتی، ایجادی و توسعه‌ای گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه تحفه، شرایط دریافت تسهیلات را مطالعه و برای دریافت وام قرض الحسنه ثبت نام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز