معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان:

اگر مشکلات اجتماعی را حل کنیم شهر آرامش بیشتری پیدا می‌کند

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۸:۲۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۰۰۷۹
اگر مشکلات اجتماعی را حل کنیم شهر آرامش بیشتری پیدا می‌کند
معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان گفت: مردم مسئولان خود را انتخاب می‌کنند و در آن همه از مشارکت‌های جامعه استفاده می‌کنند. اگر یک پل ارتباطی با مردم داشته باشیم می‌توانیم اوضاع اجتماع را رو به بهبودی ببریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حیدر قاسمی در آئین رونمایی از شبکه اجتماعی محلات شهر اصفهان که از ساعت ۱۱ در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: از شهرداری و شورای شهر برای انجام این اقدام خوب برای بهبود شرایط اجتماعی اصفهان تشکر می‌کنم و امیدوارم در آینده بازهم شاهد چنین رویدادهایی باشیم.

وی افزود: شهرداری یکی از نهادهای تأثیر گذار در حوزه اجتماعی است و کارهای خود را همیشه به بهترین شکل انجام می‌دهد. شهر مانند یک موجود زنده است و یکی از اجزا آن محلات است که باید همه ما به آن توجه داشته باشیم؛ البته این موضوع با مشارکت مردم امکان پذیر است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اگر مشکلات اجتماعی را حل کنیم شهر آرامش بیشتری پیدا می‌کند، اضافه کرد: مردم مسئولان خود را انتخاب می‌کنند و در آن همه از مشارکت‌های جامعه استفاده می‌کنند. اگر یک پل ارتباطی با مردم داشته باشیم می‌توانیم اوضاع اجتماع را رو به بهبودی ببریم.

قاسمی افزود: شبکه اجتماعی محلات یک کار ارزشمند از طرف شهرداری اصفهان است و یقین دارم که بازهم چنین رویدادهایی در این شهر شکل خواهد گرفت. بین دستگاه‌ها و نهادها باید هماهنگی و هم پوشانی‌های لازم صورت بگیرد تا جامعه از شر اتفاقات ناراحت کنند رهایی یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز