مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان:

تکمیل پروژه آزادراه شرق راه سختی را در شرایط کرونایی سپری کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۹۰۲۳۰
تکمیل پروژه آزادراه شرق راه سختی را در شرایط کرونایی سپری کرد
مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان گفت: در چنین شرایط اقتصادی و 2 ماه قرنطینه‌ای که در ابتدای سال وجود داشت کار بسیاری سختی داشتیم که در نهایت پروژه به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا صلواتی در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: قرار بر این بود تا در این جلسه 30 نفر حضور داشته باشند و به همین دلیل تعداد نفراتمان محدود شد و به دلیل پروتکل‌های بهداشتی از این بزرگواران عذرخواهی کردیم.

وی افزود: مخابرات استان، همراه اول و ایرانسل همکاری بسیاری برای اینترنت داشتند که سبب شد این منطقه نیز مجهز به اینترنت پرسرعت شود.

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از شخص دکتر خادمی تشکر می‌کنیم که اختیارات خود را به ما تفییض کردند و در شرکت ساخت همه حمایت کردند و طرف دیگر قضیه سرمایه‌گذاران بودند که تلاش‌های بسیاری داشتند.

وی تصریح کرد: در یک سال اخیر پیمانکاران به صورت جدی فعالیت کردند و 40 درصد تامین ریالی در چنین شرایط اقتصادی و 2 ماه قرنطینه‌ای که در ابتدای سال وجود داشت کار ما بسیار سخت شد و در نهایت پروژه به پایان رسید.

صلواتی بیان کرد: اگر پل جاده نایین نیز به پایان برسد دیگر کاری در این پروژه نمی‌ماند و تا پیش از بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد، باید از روابط عمومی شرکت ساخت نیز تشکر می‌کنم که برنامه‌ای در این سطح برگزار شود.

وی گفت: برکات این پروژه سبب کاهش تصادفات می‌شود و برآورد ما این است که 250 از هموطنان ما کمتر کشته شوند و امیدواریم نخستین آزادراه بدون تصادف کشور باشد.

نظر شما