سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک:

با اشتباهات داور زحمات یک هفته‌ای تیم ما خراب شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۰۴۴۰
با اشتباهات داور زحمات یک هفته‌ای تیم ما خراب شد
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: زحمات یک هفته‌ای تیم ما خراب شد. هفته‌های اول نمی‌خواهیم درباره داوری صحبت کنیم، اما با تصمیماتی اشتباه کل زحمات یک تیم به هدر می‌رود. هر دو تیم فوتبال جنگنده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛  رسول خطیبی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: از باشگاه سپاهان تقدیر و تشکر می‌کنم. ما بازنده این دیدار نیستیم. هر دو تیم تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: با اشتباهات داور و کمک داور شاکله تیم ما به‌هم ریخت. علی دایی و امثال دایی حرف حق را در فوتبال می‌زنند و آنها را محروم می‌کنند. تمام زحمات تیم ما در طول هفته توسط داور و کمک داور از بین رفت.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با سند به ناظر بازی اعلام می‌کنم گل سپاهان آفساید بود. یک داور با اشتباه خود تمام زحمات یک تیم را نابود می‌کند. از داور مسابقه سؤال می‌کنم در صحنه گل تیم سپاهان بازیکن حریف با استوک روی سر بازیکن ما ضربه زده و شما این صحنه را مشاهده نکردید؟! این در حالی است که کمک داور چهارم اعلام می‌کند به نظرم گل سپاهان خطا بود و ناظر بازی هم همین را اعلام می‌کند.

خطیبی ادامه داد: زحمات یک هفته‌ای تیم ما خراب شد. هفته‌های اول نمی‌خواهیم درباره داوری صحبت کنیم، اما با تصمیماتی اشتباه کل زحمات یک تیم به هدر می‌رود. هر دو تیم فوتبال جنگنده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: سه کارشناس داوری در برنامه فوتبال برتر حضور دارند. زمانی که تصمیمی به نفع داور باشد تصمیم داور را تأیید می‌کنند و هرگاه به ضرر داور باشد عنوان می‌کنند داور دید نداشت و یا تصمیم کمک داور صحیح است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خطاب به داوران گفت: اگر کارشناس داوری درست قضاوت نکند، داوران ما پیشرفت نمی‌کنند. تیم ما خوب بازی کرد و شرایط خوبی داشتیم و به تیم خودم و سپاهان خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در هفته‌های آینده شاهد این تصمیمات و مسائل نباشیم.

خطیبی در پایان نشست به سؤالات خبرنگاران اصفهانی پاسخ نداد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز