جزئیات محدودیت‌های تردد در کلانشهر اصفهان

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۰۸۸۰
جزئیات محدودیت‌های تردد در کلانشهر اصفهان
رئیس پلیس راهور استان اصفهان به شرح ممنوعیت و محدودیت های تردد در کلانشهر اصفهان پرداخت.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار برنا در اصفهان، با اشاره به ممنوعیت تردد در شهرهای قرمز استان اصفهان گفت: ممنوعیت‌های ترافیکی از امروز، یکم آذرماه در شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی اجرا می‌شود.

وی به شرح این محدودیت ها پرداخت و ادامه داد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به کلانشهر اصفهان و سایر شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی و همچنین خروج پلاک‌های شخصی بومی ممنوع است و رانندگان در صورت تردد غیرمجاز در شهرهای دارای وضعیت قرمز  و قانون شکنی در هر ۲۴ ساعت به مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی کرونا به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد که از طریق دوربین های جاده ای رصد خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشاغل خدماتی و درمانی از این قانون مستثنی هستند، تصریح کرد: ممنوعیت‌ها شامل خودروهای حامل مواد سوختی، غذایی، حمل بار و مسافر، امدادی و موارد خواص در حوزه‌های درمانی و قضائی، کارکنان دستگاه‌های دولتی که محل کار آنان با محل سکونت در یک نقطه قرار ندارد، نخواهد شد و این افراد باید مجوز و کارت شناسایی به همراه داشته باشند.

سرهنگ محمدی با اشاره به محدودیت های تردد در سطح کلانشهر اصفهان، ادامه داد: تردد خودروهای پلاک بومی اصفهان در کلانشهر اصفهان مجاز است و تردد خودروها با پلاک‌های غیربومی این شهر ممنوع است؛ همچنین در سایر شهرهای قرمز و نارنجی کرونا نیز تنها پلاک‌های بومی شهر و امدادی و انتظامی و خدماتی مجاز به تردد هستند.

رئیس پلیس راهور استان افزود: اگر فردی با خودروی پلاک غیربومی در شهر تردد کند اما ساکن اصفهان باشد باید با ارائه کارت شناسایی و بیمه نامه ثابت کند که در این شهر زندگی می‌کند در این صورت اعمال قانون نخواهد شد.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای قرمز و نارنجی گفت: تردد خودروهای شخصی از ساعت ۹ شب تا چهار صبح در شهرهای قرمز ممنوع است و فردی که در این خصوص تخلف کند ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود البته این اعمال قانون شامل نیروهای امدادی، کادر درمان و انتظامی و افرادی که تردد آنها ضروری است، نخواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز