معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

افزایش ساعت کاری مترو و اتوبوس/ تاکسی‌های اینترنتی برای تردد از ساعت ۹ شب به بعد مجوز می‌خواهند

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۱۲۹۲
افزایش ساعت کاری مترو و اتوبوس/ تاکسی‌های اینترنتی برای تردد از ساعت ۹ شب به بعد مجوز می‌خواهند
زمان سرویس دهی اتوبوس تا ساعت 9 شب ادامه یافت و اتوبوس‌های مرکز شهر تا ساعت 10 شب به سرویس دهی ادامه میدهد. همچنین مترو تا ساعت 7 فعال خواهد بود.

مسعود بنده خدا در گفت و گو با خبرنگار برنا در ارتباط وضعیت حمل و نقل عمومی در محدودیت‌های دو هفته‌ای اصفهان گفت: با هماهنگی صورت گرفته با ستاد استانی مبارزه با کرونا در اصفهان مصوب شد، تاکسی‌های اینترنتی با پلاک بومی اجازه تردد در سطح شهر را داشته باشند اما برای تردد از ساعت 21 به بعد نیازمند به مجوز تردد از سوی فرمانداری هستند.

وی ادامه داد: تاکسی‌های اینترنتی که محل سکونت‌ آنها در شهرستان‌های اطراف است اما در شهر اصفهان فعالیت می‌کنند برای عبور از پلیس‌راه نیاز به مجوز تردد از فرمانداری شهرستان خود هستند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکسی‌های زرد رنگ جزو حمل و نقل عمومی محسوب می‌شوند، گفت: برای تردد تاکسی‌های زرد هیچ محدودیتی وجود ندارد.

بنده خدا با اشاره به ساعت فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: در شهر اصفهان به دلیل اینکه تردد از ساعت 9 شب به بعد ممنوع است و برای رفع مشکلات حمل و نقل گروه شغلی یک، زمان سرویس دهی اتوبوس تا ساعت 9 شب ادامه یافت و اتوبوس‌های مرکز شهر تا ساعت 10 شب به سرویس دهی ادامه میدهد. همچنین مترو تا ساعت 7 فعال خواهد بود.

نظر شما