رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

 تلاش کنیم اصفهانی با ارزش افزوده بیشتر به آیندگان تحویل دهیم

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۹۱۴۶۴
 تلاش کنیم اصفهانی با ارزش افزوده بیشتر به آیندگان تحویل دهیم
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان: اصفهان عزیزی که امروز در اختیار ما است و به آن می بالیم حاصل تلاش های انسان های ارجمندی است که طی قرن های گذشته کوشیدند و ما باید قدردان تلاش های آنها باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: هفته بسیج را گرامی می داریم و خدمت همه عزیزان بسیجی تبریک عرض می کنم، این روز در سال ۱۳۵۸ با درایت و پیشبینی حضرت امام(ره) بسیج ۲۰ میلیونی با دستور ایشان آغاز به کار کرد که امروز این بسیج با دستورات رهبری مسیر خود را طی می کند و امیدواریم این نهاد که یادگار سلحشوران دفاع مقدس است پربارتر شود.

وی افزود: درگذشت جناب آقای افروزی مدیریت شهری را دردمند نمود را عرض تسلیت دارم و علو درجات را برای ایشان خواهانم، او کسی بود که نسبت به آنچه به او سپرده شده متعهد بود و پست ایشان پستی سخت در مجموعه مدیریت شهری بود و با رفتن ایشان همه حزن و اندوه داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ایشان نسبت به بیت الملل توجه داشتند و حق الناس را جدی می گرفتند، از این اتفاق درس بگیریم و تا هستیم به مردم خدمت کنیم و با هم مهربان باشیم و قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم و نسبت به یکدیگر گذشت و فداکاری داشته باشیم.

نصر اصفهانی تصریح کرد: امیدوارم همه افراد حاضر در ساخت و ساز اول ایمنی بعد کار را جدی بگیرند تا شاهد اتفاقات اینچنینی نباشیم، HSE از دستور العمل هایی است که باید بیشتر مورد توجه و التفات باشد.

وی گفت: همچنین درگذشت مجید انصاری از اعضای هیات مدیره سازمان آرامستان ها را نیز تسلیت عرض می کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تامین تجهیزات لازم جهت ضدعفونی کردن مکان، کاهش حداکثری افراد حاضر در جلسات به خصوص در ملاقات های مردمی، رعایت دستورالعمل های دورکاری، مواردی که در این راستا مصوباتی که شورای اسلامی شهر داشته است از جمله کمک ۱۰ میلیارد تومانی، تخصیص یک و نیم میلیارد تومان با عنوان یار مهربان و کمک به خانواده های کم بضاعت و فعالیت های دیگری از جمله تبلیغات در خصوص از جمله فعالیت های شورای اسلامی شهر در پیگیری از کرونا بوده است.

نصر اصفهانی ادامه داد: جلسات مدیریت شهری به صفر رسیده است، دیروز یکم آذر ماه و روز اصفهان بود و با اینکه کار میدانی امکان اجرا نداشت اما تبلیغات شهری به خوبی انجام شد. 

وی تاکید کرد: اصفهان عزیزی که امروز در اختیار ما است و به آن می بالیم حاصل تلاش های انسان های ارجمندی است که طی قرن های گذشته کوشیدند و ما باید قدردان تلاش های آنها باشیم. امروز باید مرور کنیم خدمات شهرداری را در ۴۰ سال گذشته و ادوار مختلف مدیریت شهری که همه زحمت کشیدند تا این شهر امروز به دست ما رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: ما وظیفه داریم اگر از اصفهان تعریف می کنیم تعریف کسانی که در این شرایط اصفهان را به اینجا رساندند و برای اصفهان تلاش کردند را انجام دهیم و هرکسی در طول این سال ها برای اصفهان تلاش کرده است و همه در زمان مسئولیت و مأموریت تلاش کردند که اصفهان به بهترین شکل اداره شود و ما هم همین تلاش را داریم تا اصفهانی با ارزش افزوده بیشتر به آیندگان تحویل دهیم.

نصر اصفهانی گفت: علوی، سیف الهی، درخشنده پور، ملک مدنی، نیک کار، عظیمیان، جوادی، شهرام نیا، سقاییان نژاد، جمالی نژاد و نوروزی باید از همه این افراد تشکر کرد. از ابتدای بلدیه اصفهان تا کنون این شهر ۷۳ شهردار را دیده است.

وی اظهار کرد: دو پژوهش و مطالعه در دست دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان است که دانشگاه صنعتی منشأ یابی ذرات معلق و دانشگاه اصفهان سیاهه انتشار آلاینده ها را در دست دارند که هزینه این پژوهش ها پرداخت شده و امیدواریم این دو دانشگاه هرچه سریعتر این پژوهش ها را تکمیل و به شهرداری ارائه کنند، نمی شود که رابطه با شهرداری پسرحاجی باشد و باید هرچه سریعتر نتایج این پژوهش ها باید به مدیریت شهری ارائه شود تا بتوانیم منطقی تصمیم بگیریم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز