معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

ثبت نام ۷۸ هزار و ۴۹۲ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۹۱۹۲۷
ثبت نام ۷۸ هزار و ۴۹۲ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۷۸ هزار و ۴۹۲ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان ثبت نام کرده‌اند که ۴۴هزار و ۸۶۹ نفر از آنها حائز شرایط دریافت مسکن ملی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ امیر زاغیان، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: تاکنون ۹ هزار و ۶۸۸ نفر از دارندگان شرایط افتتاح حساب کردند و ۶ هزار و ۱۵۹ نفر واریز وجه را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه سهم استان اصفهان در طرح اقدام ملی مسکن بیش از ۷۰ هزار واحد است ادامه داد: هرمتقاضی در ابتدا باید ۴۰ میلیون تومان واریز کند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: تاکنون درمجموع ۳ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۶۴۲ متر مربع زمین برای طرح اقدام ملی مسکن تخصیص یافته و به دستگاه‌های متولی شامل بنیاد مسکن، ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تعاونی‌ها، انبوه سازان و شهر‌های جدید واگذار شده است.

وی اضافه کرد: واحد‌های مسکونی در طرح اقدام ملی و تولیدمسکن، برای متقاضیان شهر اصفهان در شهر‌های جدید بهارستان و فولادشهر ساخته می‌شود.

زاغیان با بیان اینکه منبع تامین مالی طرح اقدام ملی آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی است گفت: درصورت واریز وجه توسط متقاضیان واحد‌ها بسته به پیشرفت فیزیکی به مرور تا ۲ سال آینده واگذار می‌شود. هم اکنون واحد‌های احداثی بخش خصوصی دربعضی شهر‌ها تکمیل شده و آماده واگذاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز