کنترل ترددها در همه محورهای موصلاتی استان اصفهان/ ۱۴ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۲۵۰۶
کنترل ترددها در همه محورهای موصلاتی استان اصفهان/ ۱۴ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی
فرمانده انتظامی استان گفت: کلیه محورهای مواصلاتی استان اصفهان توسط ماموران پلیس و دوربین های ثبت تخلفات، کنترل و اجازه خروج به خودروهای پلاک بومی و ورود خودروها با پلاک غیر بومی داده نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح کنترل ترددها در محور "شاهین شهر-کاشان" اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا همه دستگاه ها مانند فرمانداری ها، ادراه "صمت"، بسیج، هلال احمر، اورژانس، پلیس راه، راهور و ماموران انتظامی با تمام وجود و همدلی پای کارآمده اند و برای حراست از سلامت مردم تلاش می کنند.

وی گفت: متاسفانه 14 شهرستان استان اصفهان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که هرگونه ورود خودرو با پلاک غیر بومی به داخل آنها و خروج خودرو با پلاک بومی ممنوع و اجازه تردد هرگز داده نخواهد شد.

سردار میرحیدری اظهار داشت: کلیه محورهای مواصلاتی استان اصفهان توسط 7 پاسگاه پلیس راه و دوربین های ثبت تخلفات کنترل و رصد می شوند و خودروهای که با پلاک غیر بومی آن منطقه تردد کنند جریمه خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: متاسفانه بیماری کرونا مصیبت های سنگینی به خیلی از خانواده ها وارد کرده که امید است مردم عزیز استان اصفهان که درهمه عرصه ها پای کار بوده اند این بار نیز وارد میدان عمل شوند و با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا، پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تردد های غیر ضروری زنجیره اتصال را قطع کنند.

سردار میرحیدری با اشاره به تعطیلی صنوف در شهر اصفهان و کاهش چشمگیر ترددها خصوصا از ساعت 9 شب به بعد، بطوریکه احساس می شود شهر خالی از سکنه شده است، افزود: شهر اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و ان شاءالله مردم فهیم این شهر بتوانند با همدلی و رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا به حافظان سلامت کمک کنند.

وی تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی با تمام قوا پای کار ایستاده اند و نسبت به اجرای قانون و اعمال جریمه متخلفان اقدام می کنند و با افرادی که نسبت به حقوق سایر شهروندان بی توجه هستند برخورد قاطع و قانونی می شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه افرادی از محورهای فرعی و خاکی وارد شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی می شوند، تاکید کرد: این افراد بدانند دوربین های ثبت تخلفات پلیس در اکثر نقاط فعال است و اعمال قانون می شوند.

سردار میرحیدری ادامه داد: افرادی هستند که در شهرهای قرمز کرونایی سکونت دارند ولی پلاک وسیله نقلیه آنها بومی آن شهر نیست که می توانند بعد از جریمه شدن با مدارک سکونتی به پلیس راه و راهور مراجعه و نسبت به اصلاح جریمه خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از همکاری مردمی و تمام دستگاه ها در اجرای مصوبات ستاد مقابله باکرونا تشکر کرد و خاطر نشان کرد: افرادی که قصد تردد و مسافرت دارند بدانند کلیه محورها کنترل می شود و مردم نیز می توانند هر گونه تخلف را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا از حقوق مردم پاسداری کنیم.

نظر شما