کلاهبرداری میلیاردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی در "اصفهان"

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۶:۲۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۹۲۵۰۹
کلاهبرداری میلیاردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی در اصفهان
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای که با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی 40 میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه فردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی برای خارج از کشور، از 10 نفر کلاهبرداری کرده و متواری شده است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان قرار گرفت.

وی گفت: پس از کسب دستور قضائی و هماهنگی های لازم و انجام یک سری اقدامات تخصصی مشخص شد، این کلاهبردار حرفه ای در یکی از استان های شمالی مخفی شده که یک گروه از ماموران با نیابت قضائی به محل اعزام و او را دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی فر تاکید کرد: فرد دستگیر شده که 40 میلیارد ریال از 10 شهروند با ترفند جعل سند و مدارک تحصیلی و مهاجرتی کلاهبرداری کرده بود، برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه پلیس بارها به شهروندان هشدار داده که فریب اینگونه افراد کلاهبردار و شیاد را نخورند ولی متاسفانه بازهم شاهد وقوع این نوع کلاهبرداری ها هستیم که بازهم توصیه می شود برای انجام هرکاری از راه قانونی و مجاز وارد شوند و مراقب باشند در دام شیادان گرفتار نشوند.

نظر شما