اجرای بازی های خانگی در مسابقه"چاردیواری"

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۴۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۳۷۲۵
اجرای بازی های خانگی در مسابقهچاردیواری
مسابقه بازی های خانگی "چاردیواری" از سوی دفتر تخصصی سالمند وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مدیر دفتر تخصصی سالمند با اعلام این خبر گفت: مسابقه بازی های خانگی "چاردیواری" با هدف ایجاد شادی و نشاط در خانواده و با تاکید بر شعار "در خانه ماندن" برنامه ریزی شده است.

فهیمه سادات کدخدایی اظهار کرد: اعضای خانواده می توانند در جهت تکریم سالمندان فیلم بازی های گروهی خود را با موضوعات فکری، محلی، میدانی، ورزشی و ابداعی در حداقل 2 دقیقه ویدئو به شماره 09913887470 ارسال کنند.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه تا 30 آذرماه فرصت دارند تا ویدئوهای خود را ارسال کنند که پس از اتمام مهلت مسابقه، آثار داوری شده و به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32670289 (باغ تجربه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان) تماس حاصل نمایند.

برگزاری مسابقه زنده"نفس باران" در بهشت زمین

مسابقه "نفس باران" پنج شنبه ها هر دو هفته یکبار ساعت 19 به صورت زنده از سوی مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد برگزار می شود.

رییس مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان با اعلام این خبر گفت: آشنا کردن مردم با ظرفیت های هنری، معماری، مشاهیر و ویژگی های معنوی تخت فولاد یکی از ماموریت ها و وظایف مهم این مجموعه است.

سید علی معرک نژاد اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در همین راستا مجموعه تخت فولاد اصفهان سعی داشته با برگزاری مسابقات مجازی برای مخاطبان جذابیت ایجاد کند.

وی افزود: مسابقه "نفسِ باران" یکی از این مسابقات بوده که پنج شنبه ها هر دو هفته یکبار ساعت 19 در 10 قسمت به صورت زنده در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این مسابقه از سوی مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد و با همکاری مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه استان اصفهان در اپلیکیشن "هم نفس" برنامه ریزی شده که تا 20 اسفند ماه برگزار می شود.

معرک نژاد تصریح کرد: منابعی برای مطالعه در اختیار افراد شرکت کننده قرار می گیرد و سپس در مسابقه شرکت می کنند هر فرد برای پاسخگویی به هر سوال تنها 10 ثانیه فرصت و 2 شانس بازگشت مجدد دارد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه "نفس باران" می توانند عدد 44 را به شماره 30001044 ارسال کرده و یا به سایت www.takhtefoulad.ir  مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز