مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

ظرفیت‌های اداره اوقاف اصفهان در انبوه‌سازی در زمینهای موقوفه بسیار بالاست

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۵۰۲۰
ظرفیت‌های اداره اوقاف اصفهان در انبوه‌سازی در زمینهای موقوفه بسیار بالاست
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ظرفیت‌های بالایی برای توسعه فضاهای مورد نیاز در انبوهسازی مسکن دارد، اضافه کرد: از این رو پروژه‌هایی که با حمایت اوقاف باشد میتواند کیفیت بالایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن در جلسه هماهنگی اجرای طرح اقدام ملی مسکن که با حضور مهدی پندار معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف و حجت‌الاسلام محمدحسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه در استان اصفهان در بحث اقدام ملی مسکن هر مشارکت کننده می‌تواند بهره برداری خوبی را در اجرای پروژه باشد، اظهار داشت: البته باید توجه داشت که این مشارکت هم می‌تواند به صورت ساخت کل واحدها توسط نهاد دارای زمین باشد و یا اینکه آن نهاد این پروژه را واگذار و تنها تعدادی از واحدهای این ساختمان‌ها برای تملک خود درخواست کند.

وی افزود: در خصوص اجرای 750 واحد مسکونی در قالب اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیازمند امضای تفاهم‌نامه هستیم و همه همکاریهای لازم از سوی اداره کل وزارت و شهرسازی با اداره اوقاف انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در شاهین شهر با الحاق زمین‌های وزارت دفاع بهره برداری از 10 هزار واحد مسکونی را در قالب اجرای طرح اقدام ملی مسکن در دستور کار داریم، ابراز داشت: باید توجه داشت که مشکل فعلی انبوه سازیها در استان اصفهان نبود امکانات آموزشی، فضای سبز، ورزشی و ... است.

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ظرفیت‌های بالایی برای توسعه فضاهای مورد نیاز در انبوهسازی مسکن دارد، اضافه کرد: از این رو پروژه‌هایی که با حمایت اوقاف باشد میتواند کیفیت بالایی داشته باشد.

قاری قرآن با بیان اینکه در حوزه ورنامخواست نیز چنانچه ظرفیتی مد نظر اوقاف است باید معرفی شود تا برای تبدیل به احسن موقوفه برنامه‌ریزی کنیم، اضافه کرد: در این زمینه ما آمادگی کامل را داریم که با اوقاف همکاری کنیم.

نظر شما