۵۵ گروه بسیجی، داوطلب نظارت بر قرنطینه و غربالگری در گلپایگان شدند

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۹۶۴۲۹
۵۵ گروه بسیجی، داوطلب نظارت بر قرنطینه و غربالگری در گلپایگان شدند
این طرح را ۴۵ تیم ۴ نفره اعم از خواهر و برادر به عهده خواهند داشت، این گروه ها خانه به خانه با هدف اقناع سازی، غربالگری افراد مبتلا، نظارت بر رعایت پروتکل ها و آموزش مراجعه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ از شهرستان گلپایگان، سرهنگ عباس میرکریمی، فرمانده سپاه گلپایگان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از گام های قرارگاه حافظان سلامت  طرح غربالگری و نظارت است که با آموزش های تیم بهداشت در غالب گروه های اقناع سازی اصناف در ۱۰ تیم سه نفره کار خود را شروع کردند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این طرح را ۴۵ تیم ۴ نفره اعم از خواهر و برادر به عهده خواهند داشت، تصریح کرد: این گروه ها خانه به خانه با هدف اقناع سازی، غربالگری افراد مبتلا، نظارت بر رعایت پروتکل ها و آموزش مراجعه خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان،افزود: این اقدامات با اهداف، آگاه سازی جهت قطع زنجیره انسانی و کاهش مبتلایان به کرونا و انشالله کاهش مرگ و میر ناشی از آن خواهد بود.

میرکریمی با بیان اینکه ۲۲۸ بسیجی به طور مستقیم در این طرح مشارکت داشته اند، عنوان کرد: بسیجیان همچنان افراد نیازمندی که از این بیماری آسیب دیده شناسایی و کمک های هایی  برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

نظر شما