اعتراف زن جیب بر به ۳۰ فقره سرقت در اصفهان

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۶۶۸۴
اعتراف زن جیب بر به ۳۰ فقره سرقت در اصفهان
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک زن که به صورت حرفه ای در اماکن شلوغ و پرتردد اقدام به سرقت به شیوه جیب بری و کف زنی می کرد و کشف 30 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت به شیوه جیب بری و کف زنی در اماکن شلوغ و پرتردد، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی پایگاه شرق "اصفهان" قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های تخصصی به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد عامل این سرقت ها یک زن است که سرانجام هویت او مشخص و در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس آگاهی روبرو شد به 30 فقره سرقت به شیوه جیب بری و کف زنی در اماکن شلوغ مانند پاساژها، مغازه های طلافروشی، مترو و اتوبوس واحد اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد به شهروندان توصیه کرد: از همراه داشتن مدارک، اشیای قیمتی و با ارزش و وجوه نقد در اماکن شلوغ اکیدا خودداری و در صورت مشاهده سرقت با شیوه کف زنی و جیب بری حتما در اولین فرصت با پلیس تماس و مشخصات سارق و مکان وقوع سرقت را اعلام کنند تا اقدامات قانونی در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز