تشریح آخرین وضعیت محدودیت‌های اصفهان از روز شنبه

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۸۴۵۰
تشریح آخرین وضعیت محدودیت‌های اصفهان از روز شنبه
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان آخرین وضعیت محدودیت‌های اصفهان از روز شنبه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت‌اله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان درباره آخرین وضعیت محدودیت‌های اصفهان از روز شنبه اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح هوشمند محدودیت‌ها و همکاری بسیار خوب مردم، تغییراتی در وضعیت رنگ‌بندی استان ایجاد شد؛ ما قبلا در استان ۱۴ شهر با وضعیت قرمز داشتیم که اکنون این وضعیت تغییر کرده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: در حال حاضر تنها ۴ شهرستان نایین، نطنز، اردستان و تیران و کرون با وضعیت قرمز هستند و ۳ شهرستان خور و بیابانک، دهاقان و برخوار  نیز در وضعیت زرد قرار دارند و سایر شهرستان‌های استان وضعیت نارنجی دارند.

وی افزود: این ۴ شهرستان‌ها که در وضعیت قرمز دارند، تنها مشاغل گروه یک در هفته آینده در آن‌ها فعال خواهد بود و سایر مشاغل فعال نیستند و در شهرستان‌های نارنجی مشاغل گروه یک و پاساژها، بازارها، آرایشگاه‌های مردانه، مراکز فروش فرش و پوشاک و مراکز تهیه غذای بیرون‌بر و قنادی‌ها و شیرینی‌پزی‌ها و آبمیوه و بستنی‌فروشی‌ها فعال خواهند بود و سایر مشاغل نیز فعال در این شهر‌ها فعال نخواهند بود.

غلامی تصریح کرد: در شهرستان‌های گروه زرد نیز تنها مشاغل گروه ۴ تعطیل خواهند بود؛ در بحث تردد‌ها نیز محدودیت‌ها به قوت خود باقی خواهد بود با این تفاوت که محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح برای گروه قرمز و نارنجی خواهد بود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان درباره وضعیت حضور کارمندان نیز گفت: در شهر‌های قرمز حضور یک‌سوم کارمندان، در شهر‌های گروه نارنجی یک دوم و در شهر‌های گروه‌های زرد نیز دوسوم کارمندان باید در کار حضور پیدا کنند.

وی در پایان گفت: در شرایط بسیار شکننده‌ای قرار داریم و احتمال قرمز شدن اوضاع وجود دارد و از مردم تقاضا داریم که هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

نظر شما