کشف محموله قاچاق در شاهین شهر/ انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در اصفهان

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۹۹۹۲۲
کشف محموله قاچاق در شاهین شهر/ انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در اصفهان
مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در تشریح این خبر اظهار کرد ماموران یگان امداد مستقردر محور مواصلاتی پلیس راه اصفهان - تهران حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس وولو که به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی تخصصی از خودروی مذکور تعدادی کالای قاچاق شامل ۸ دستگاه ماینر، ۵۱ چای ساز خارجی فاقد هرگونه اسناد گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: به گفته کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده یک میلیارد ریال می‌باشد که در این راستا یک نفر دستگیر وجهت مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد سرقت وسایل یک کارگاه در خیابان "امام رضا (ع) " شهر اصفهان و ضرب و شتم نگهبان کارگاه، کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی ۴ سارق در ارتباط با این سرقت دستگیر شدند که به سرقت کارگاه مذکور و ۳ کارگاه دیگر در دیگر شهرستان‌های استان اصفهان اعترا ف کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به اینکه سارقان از این کارگاه ۴۰۰ میلیون ریال اموال سرقت کرده بودند بیان داشت: اموال مسروقه کشف شده پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی از مالکان کارگاه‌ها خواست، کارگاه خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مواجه شدن با سارقان از درگیر شدن با آنان اکیدا خودداری و در اسرع وقت مشخصات ظاهری سارقان و شماره پلاک خودروی آن‌ها را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.

سرگردهادی کیان مهر بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نایین"، حین کنترل خودرو‌های عبوری از ایستگاه به یک سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی تخصصی صورت گرفته از این خودرو ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

کیان مهر اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، وبه شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ "حمیدرضا اکبری اظهار داشت: ماموران یگان امداد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۳۷ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف و تعداد ۳۱۰ پاکت تنباکو خارجی کشف شد.

سرهنگ اکبری تاکید کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز