فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‌های اصفهان اجرایی شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۳۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۰۰۳۱
طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‌های اصفهان اجرایی شد
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک و بوستان‌های کلانشهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حمیدرضا اکبری، در بیان جزئیات این خبر، اظهار کرد: در راستای تأمین آسایش و آرامش عمومی جامعه طرح ارتقا امنیت اجتماعی در باغ غدیر، پارک مشتاق و باغ گل‌ها به اجرا گذاشته شد.

این مقام انتظامی هدف از اجرای این طرح را پاکسازی این مکان‌ها از وجود افراد هنجارشکن، حاملان سلاح سرد، خرده فروشان مواد افیونی و معتادان متجاهر عنوان کرد و افزود: در اجرای این طرح طی مدت یک هفته ۴۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و ۱۰ متهم نیز دستگیر و مقادیری مواد مخدر به همراه تعدادی سلاح سرد کشف شدند.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده قضائی برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش و سلامت افراد جامعه را مختل کنند با قدرت برخورد می‌کند و از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از تداوم اجرای این گونه طرح‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم از پلیس است و تمامی مأموریت‌ها و طرح‌های پلیس هم بر اساس خواسته‌ها و مطالبات مردمی طراحی و به اجرا گذاشته می‌شود.

نظر شما