پیام تسلیت امام جمعه اصفهان درپی درگذشت آیت الله محمّد یزدی

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۰:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۱۱۹۷
پیام تسلیت امام جمعه اصفهان درپی درگذشت آیت الله محمّد یزدی
امام جمعه اصفهان درپیامی درگذشت عالم مجاهد و پارسا آیت الله حاج شیخ محمّد یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ متن پیام تسلیت امام جمعه اصفهان بدین شرح است: خبر ارتحال عالم مجاهد و پارسا آیت الله حاج شیخ محمّد یزدی رضوان الله علیه موجب تاثر و تالم گردید.

این عالم مجاهد از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یاری وفادار و صدیق برای امام راحل و مقام معظم رهبری بود و پس از انقلاب اسلامی نیز علاوه بر فعالیت‌های علمی همچون تدریس و تألیف ده‌ها کتب متعدد با مضامین فقهی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی فعالیت‌ها و مسئولیت‌های کم نظیری را در نظام مقدس اسلامی انجام داد.

ریاست قوه قضائیه، عضویت در شورای نگهبان، عضویت و ریاست مجلس خبرگان رهبری، دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه و نمایندگی ادوار مجلس شورای اسلامی از جمله مسئولیت‌های خطیر این عالم مبارز و انقلابی بودکه با اخلاص، در تمام این عرصه‌های مهم نقش‌آفرینی کرد و فی الجمله یک عالم سیاستمدار انقلابی و شجاع بود که تا واپسین لحظه‌های عمر شریفش سنگربان و مدافع انقلاب و ارزش‌های اسلامی ماند.

اینجانب این ضایعه را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله)، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حوزه‌های علمیه و علمای اعلام و به ویژه خاندان گرامی ایشان و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سید یوسف طباطبائی نژاد

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز