سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان:

تمدید ممنوعیت تردد در اصفهان/ محدودیت‌ها در اصفهان تا یک هفته دیگر تمدید شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۲:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۲۱۲۱
تمدید ممنوعیت تردد در اصفهان/ محدودیت‌ها در اصفهان تا یک هفته دیگر تمدید شد
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: محدودیت‌ها در اصفهان تا یک هفته دیگر تمدید می‌شود و اجرای آن توسط همه مردم و اصناف لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الله غلامی اظهار داشت: سه هفته از اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های پنج‌گانه در استان اصفهان می‌گذرد که نتایج خوبی داشته است.

وی افزود: محدودیت‌ها در مشاغل مختلف، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، محدودیت در مراکز فرهنگی و مذهبی، کاهش حضور کارمندان در ادارات، تردد‌های شهری و بین شهری در استان اصفهان، مهم‌تر از همه همکاری مردم، از علت‌های کاهش شمار مبتلایان به کرونا است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در هفته‌ای که گذشت از ۲۴ شهرستان استان اصفهان فقط چهار شهرستان نایین، اردستان، تیران‌وکرون و نطنز قرمز بود که با رعایت شیوه‌نامه‌ها توسط مردم و اصناف، از قرمز به نارنجی تبدیل شدند و فقط شهرستان نطنز در وضع قرمز قرار دارد.

وی اظهار داشت: در هفته گذشته وضع دهاقان و برخوار به‌دلیل این‌که مردم دستورالعمل‌ها را به‌طور دقیق رعایت نکردند، به نارنجی تبدیل شد. خوشبختانه شهرستان چادگان از وضع نارنجی به زرد تغییر رنگ داد و شهرستان خور هم که از قبل وضع زرد داشت همچنان به همین رنگ است.

غلامی گفت: بقیه شهرستان‌های استان همچنین شهر اصفهان در وضع نارنجی قرار دارند که کوچک‌ترین غفلتی دوباره استان اصفهان را در وضع قرمز قرار می‌دهد؛ بنابراین امیدواریم در هفته آینده با نظارت هرچه بیشتر بر محدودیت‌ها روند نزولی شیب مبتلایان به کرونا ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: محدودیت‌ها در ۲۱ شهرستان نارنجی اجرا می‌شود و مشاغل گروه ۳ و ۴ در شهر‌های نارنجی فعالیت نخواهند داشت و فقط مشاغل گروه ۱ و ۲ با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهر‌های نارنجی همچنان ممنوع است و بقیه محدودیت‌ها نیز در اصفهان تا یک هفته دیگر تمدید می‌شود و اجرای آن توسط همه مردم و اصناف لازم و ضروری است.

وی گفت: امیدواریم با رعایت همگانی مردم در شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد همچنین نظارت‌های جدی و شدیدتر مسئولان از وضع شکننده خارج شویم و روند نزولی ابتلا به کرونا را شاهد باشیم؛ زیرا یک غفلت، بحرانی شدن وضعیت را به همراه دارد.

غلامی با اشاره به طرح حافظان سلامت اصفهان گفت: طرح حافظان سلامت شهید سلیمانی با همکاری فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، کادر بهداشت و درمان به همراه نیرو‌های مردمی و بسیج با هدف آموزش و غربالگری در سطح استان اصفهان فعال است که امیدواریم با همکاری مردم، غربالگری در همه استان اصفهان به خوبی انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز