حضور ۵۰ درصد کادر اجرایی مدارس از شنبه ۲۲ آذرماه

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۴:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۲۱۸۷
حضور ۵۰ درصد کادر اجرایی مدارس از شنبه ۲۲ آذرماه
از شنبه ۲۲ آذرماه تا اطلاع ثانوی، ۵۰ درصد از همکاران کادر اجرایی مدارس و آموزشگاه‌ها برای انجام امور ارباب رجوع مثل تحصیلی و پرونده دانش‌آموزان در مدرسه حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمد اعتدادی اظهار داشت: مدارس و مراکز آموزشی باتوجه به وضعیت قرمز و نارنجی کرونا تعطیل و آموزش‌ها در همه مناطق استان اصفهان به‌صورت مجازی و غیرحضوری برقرار است.

وی افزود: با ابلاغ بخشنامه استانداری و براساس نظر وزیر آموزش و پرورش و با عنایت به دستورالعمل‌های ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، مدارس برای انجام امور اداری دانش‌آموزان و مراجعه حضوری والدین باز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از شنبه ۲۲آذرماه تا اطلاع ثانوی، ۵۰ درصد از همکاران کادر اجرایی مدارس و آموزشگاه‌ها برای انجام امور ارباب رجوع مثل تحصیلی و پرونده دانش‌آموزان در مدرسه حضور دارند.

وی ادامه داد: باتوجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش و تحصیل همچنان به‌صورت برخط و مجازی انجام می‌گیرد. اگر همکاران نیاز به استفاده از کامپیوتر و اینترنت آموزشگاه داشتند می‌توانند در مدرسه حضور یابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز