سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خبر داد:

محدودیت‌های کرونایی شب یلدا از جمعه ۲۸ آذر، آغاز خواهد شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۵۹:۳۰
کد خبر: ۱۱۰۳۲۸۳
برای مراسم شب یلدا از جمعه، شنبه و یکشنبه هفته آینده محدودیت ویژه‌ای در نظر گرفته شده از این رو پیشنهادهای ستاد استانی به ستاد ملی مطرح شده که با توجه به وصول نتایج اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الله غلامی در حاشیه شصت و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران افزود: از شهروندان می‌خواهیم در اجرای این طرح رعایت کنند تا مشمول جریمه نشوند.

وی با بیان اینکه در استان هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز ندارد، گفت: در زمان حاضر از ۲۴ شهرستان استان ۲۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی ادامه داد: اعمال محدودیت‌های ۹ شب تا چهار صبح متناسب با توان نیروی انتظامی در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی استان اجرا خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: برای مراسم شب یلدا از جمعه، شنبه و یکشنبه هفته آینده محدودیت ویژه‌ای در نظر گرفته شده از این رو پیشنهادهای ستاد استانی به ستاد ملی مطرح شده که با توجه به وصول نتایج اعلام می‌شود.

غلامی با بیان اینکه طرح حافظان سلامت شهید سلیمانی در استان با همکاری بهداشت و درمان، مقاومت بسیج و نیروهای مردمی با کمک فرمانداری‌ها و شهرداری اجرا می‌شود، افزود: تاکنون ۵۲۵ هزار خانوار غربالگری شدند.

وی اضافه کرد: تعداد بیماران شناسایی شده در طرح حافظان سلامت ۲۶ هزار نفر و ۱۲۶ هزار نفری که با این بیماران ارتباط داشتند به سامانه سیب متصل و اقدامات لازم انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله کرونا در اصفهان اظهار داشت: مراکز و ادارات پرتردد، ترمینال، فرودگاه و پایانه به اپلیکیش ماسک مجهز می‌شوند تا مأموران افراد بیمار و افرادی که علام مثبت دارند را شناسایی کنند.

وی اظهار داشت: دور کاری در شهرهای نارنجی به حداکثر یک دوم رسید البته درخصوص کارهای ضروری و مأموریت‌های حساس می‌توانند تا دو سوم افزایش دهند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۲۶۹ نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند و ۵۲ هزار و ۱۹۶ نفر جان باختند‌.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز