کاپیتان تیم بازارهای روز کوثر:

تمام تلاش ما برای کسب امتیاز از تبریز است

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۵۹۷۳
تمام تلاش ما برای کسب امتیاز از تبریز است
مجید کیانی گفت: بازی تیم ما مقابل مس سونگون بسیار سخت است اما ما برای کسب امتیاز به تبریز میرویم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مجید کیانی کاپیتان تیم فوتسال این باشگاه  در خصوص بازی تیمش مقابل راگا تهران گفت : برای تیمی که کمتر از ده روز تشکیل شده بود بازی خوبی بود هر چند تمرکز کافی برای این دیدار نداشتیم به همین خاطر از تک موقعیت های خود نتوانستیم استفاده کنیم و به گل برسیم.

وی ادامه داد: در مقابل تیم راگا چند ماه در کنار هم تمرین داشتند و چند بازی تدارکاتی خوب را پشت سر گذاشتند اما موقعیت های زیادی را نتوانستند بر روی دروازه ما ایجاد کنند.

کیانی با اشاره به این که میتوانستیم به حداقل امتیاز دست پیدا کنیم اظهار داشت: تیم ما از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و این اطمینان را دارم که به مرور زمان نه تنها به شرایط ایده آل میرسیم بلکه میتوانیم یکی از حریفان سخت این گروه هم باشیم.

کاپیتان تیم بازارهای روز کوثر در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل مس سونگون گفت: من زمانی شاگرد آقای افضل و باغبانباشی بودم و میتوان گفت ایشان جز بهترین مربیان فوتسال ایران هستند. قطعا بازی ما مقابل مس سونگون از سختی های خاص خود برخوردار است اما باید عنوان کنم تیم ما به هیچ وجه در تبریز تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود.کلیه بازیکنان تیم تمام تلاش خود را خواهند داشت که به یک نتیجه خوب در این دیدار دست پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز