انباری با ۳۰ میلیارد لوازم یدکی احتکاری در خمینی شهر

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۸:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۶۶۷۲
انباری با ۳۰ میلیارد لوازم یدکی احتکاری در خمینی شهر
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف بیش از یک هزار و 500 قلبم انواع لوازم یدکی خودروی احتکار شده به ارزش 30 میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ غلامرضا براتی در ارتباط با این حادثه اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با پدیده شوم احتکار با اشرافیت و هوشمندی خود از  احتکار تعداد زیادی لوازم یدکی خود در انباری واقع در شهر درچه اطلاع پیدا کرده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به  همراه کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت درمحل حاضر  و در بازرسی های به عمل آمده بیش از یک هزار و 500 قلم انواع لوزام یدکی خودرو  را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه موجودی انبار در سامانه انبار اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و هیچ گونه خروجی به بازار نداشته است گفت: با محرز شدن احتکار لوازم یدکی مکشوفه که  ارزش آنها بنا بر اظهار نظر کارشناسان مربوطه 30 میلیارد ریال برآورد شده با دستور مقام قضائی نسبت به پلمب انبار تا تعیین تکلیف پرونده پلمب شد.

این مقام انتظامی از دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه خبر داد و گفت:  در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به جرم ارتکابی خود به مراجع قضائی تحویل داده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز