انباری با ۳۰ میلیارد لوازم یدکی احتکاری در خمینی شهر/ ۹۲ متهم در طرح امنیت محله محور پلیس اصفهان دستگیر شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۰۷۱۷۶
انباری با ۳۰ میلیارد لوازم یدکی احتکاری در خمینی شهر/ ۹۲ متهم در طرح امنیت محله محور پلیس اصفهان دستگیر شدند
اخبار انتظامی امروز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با پدیده شوم احتکار با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار تعداد زیادی لوازم یدکی خود در انباری واقع در شهر درچه اطلاع پیدا کرده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت درمحل حاضر و در بازرسی‌های به عمل آمده بیش از یک هزار و ۵۰۰ قلم انواع لوزام یدکی خودرو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه موجودی انبار در سامانه انبار اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و هیچ گونه خروجی به بازار نداشته است گفت: با محرز شدن احتکار لوازم یدکی مکشوفه که ارزش آن‌ها بنا بر اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده با دستور مقام قضائی نسبت به پلمب انبار تا تعیین تکلیف پرونده پلمب شد.

این مقام انتظامی از دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به جرم ارتکابی خود به مراجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری ۹۲ متهم در طرح امنیت محله محور پلیس اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی، پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرایم با رویکرد انتظامی به خصوص در نقاط جرم خیز، آلوده و تفرجگاه‌ها و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم در سطح کلانتری‌های ۱۱، ۱۵ و ۲۸ این فرماندهی طرح ضربتی امنیت محله محور اجرایی شد که این طرح با نتایج بسیار خوبی همراه بود.

وی هدف از اجرای این طرح را برخورد با فروشندگان موادمخدر، دستگیری سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر، دستگیری محکومان غایب و فراری و متهمان تحت تعقیب عنوان کرد و گفت: در این طرح تعداد ۴۵ سارق، ۲۲ فروشنده مواد مخدر، ۱۴ معتاد متجاهر و ۱۱ نفر از محکومان غایب و فراری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: کشف ۸ تیغه سلاح سرد، توقیف ۲۱ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و کشف ۱۵ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه و تحویل آن‌ها به مالباختگان از دیگر نتایج موفق این طرح است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه طرح‌های امنیت محله محور بنا به درخواست شهروندان و براساس نیاز و ضرورت در مناطق مختلف شهر اصفهان به اجرا گذاشته می‌شوند گفت: اجرای طرح‌های مذکور علاوه بر رضایتمندی و خرسندی مردم باعث کاهش جرایم و ارتقای سطح امنیت در شهرستان شده که این روند همچنان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان خواهد بود.

کشف ۱۰۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی، با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت و هوشمندی خود از فعالیت فردی در زمینه تهیه و تولید روغن موتور‌های تقلبی در یک انبار متروکه در حاشیه خمینی شهر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۱۰۰ هزار لیتر مواد نفتی و روغن سوخته کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم با انجام فرآیند شیمیایی این مواد نفتی و روغن‌های سوخته غیر قابل استفاده را در قالب روغن‌های مجاز صنعتی و خودرو با برند شرکت‌های معتبر بسته بندی و به بازار عرضه می‌کند.

سرهنگ براتی ارزش روغن‌های سوخته مکشوفه در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با دستور مقام قضائی انبار پلمب و متهم اصلی پرونده نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری ۲ سارق با ۸۶ فقره سرقت در کاشان

سرهنگ "حسین بساطی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو‌های سواری پراید و شکایت مال باختگان، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارآگاهان با بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی و استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی موفق شدند هویت دو نفر از سارقان سابقه دار که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: با تلاش ماموران مخفیگاه متهمان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ نفر آنان دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به ۸۶ فقره سرقت باطری از خودرو‌های پراید در سطح شهر کاشان اعتراف کردند.

سرهنگ بساطی گفت: با راهنمایی سارقان دستگیر شده، مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و همگی متهمان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به مجازات خود به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

اتوبوس مسافربری با ۴ کیلو و ۶۳۵ گرم تریاک

سرهنگ "نعمت خلیلی، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام گشت زنی به یک اتوبوس مسافربری که توقف کرده بود مشکوک و آن را بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این اتوبوس ۴ کیلو و ۶۳۵ گرم تریاک که در جعبه‌های بغل خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ادامه داد: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ نعمت خلیلی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

مسمومیت ۶ نفر بر اثر گازگرفتگی در اصفهان

عباس عابدی اظهار کرد: یک حادثه گازگرفتگی با گاز مونوکسید کربن به دلیل نشت گاز از بخاری در خیابان شهیدان کاظمی اصفهان رخ داد.

وی افزود: این حادثه در ساعت ۳:۳۱ امروز صبح به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد، یک کد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: این حادثه باعث مسمومیت یک زن ۳۵ ساله و دو کودک ۱۰ و ۱۴ ساله شد، حادثه مورد فوتی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در پی اعلام حادثه دیگری که بر اثر دود زغال بود یک زن ۲۸ ساله و دو کودک پنج و شش ساله دچار مسمومیت با گاز کربن مونوکسید شدند، یک کد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

عابدی با اشاره به اینکه این حادثه در سه راهی فرودگاه روستای آمرزید آباد رخ داده است، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۳:۳۴ صبح امروز اتفاق افتاده و مورد فوتی نیز نداشته است.

مهار آتش سوزی گسترده روغن فروشی در شب یلدای کاشان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در شب یلدا با گزارشی از آتش سوزی محل فروش و تعویض روغن موتور در بلوار ملاصدرا، آتش نشانان درقالب سه گروه عملیاتی از ایستگاه شماره یک و پشتیبانی ایستگاه ۴ این سازمان شرکت به محل اعزام شدند.

روح الله فدایی افزود: نیرو‌های عملیاتی پیش از تلاش بی وقفه محیط را ایمن و آتش‌های پنهان را برطرف و از گسترش و سرایت آن به دیگر بخش‌های محل، فروشگاه و مغازه‌های همجوار جلوگیری کردند. علت حادثه در دست بررسی کارشناسان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز