مدیرکل صداوسیمای اصفهان:

همیشه دنبال حمایت از تیم‌های استان از جمله ذوب‌آهن اصفهان بوده‌ایم

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۶:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۷۲۱۲
همیشه دنبال حمایت از تیم‌های استان از جمله ذوب‌آهن اصفهان بوده‌ایم
مدیرکل صداوسیمای اصفهان گفت: حساسیت هواداران باشگاه را درک می‌کنیم و همیشه دنبال حمایت از تیم‌های استان از جمله ذوب‌آهن اصفهان بوده‌ایم موارد مطرح شده را بررسی و دغدغه‌ها رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، جواد محمدی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب ( س) و روز پرستار و تقدیر از زحمات مدافعان سلامت، با تشکر از زحمات صداوسیمای اصفهان در جهت حمایت از تیم‌های ورزشی اصفهان و باشگاه ذوب آهن، در خصوص دغدغه‌ها و دیدگاه‌های هواداران این باشگاه در مورد برنامه‌های ورزشی استان و پخش مسابقات، بی طرفی گزارشگران مسابقات، پخش اخبار مسابقات و رویدادهای باشگاه، پوشش رویدادهای فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی باشگاه، لزوم وجود تجهیزات بهتر سمعی و بصری و کمک داور ویدئویی VAR، و تعاملات و جلسات مشترک باشگاه و صداوسیما بحث و تبادل نظر کرد.

عبدالحسینی، مدیرکل صداوسیمای اصفهان نیز ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با تشکر از حضور جواد محمدی و همراهانش در مرکز صدا و سیمای استان گفت: باشگاه‌ها و مسابقات ورزشی استان از جمله تیم‌های باشگاه ذوب‌آهن نقش بسزایی در شادابی و نشاط جامعه دارند و تمام تلاش ما در جهت حمایت از آنها است و تلاش کرده‌ایم از این باشگاه‌ها به دلیل فضای دوستی و رفاقت و شادابی که در جامعه ایجاد می‌کنند حمایت کنیم و از محور عدالت خارج نشویم هرچند که باید یکسری استانداردهایی هم رعایت شود.

وی در خصوص دغدغه‌ها باشگاه و هواداران نیز گفت: حساسیت هواداران باشگاه را درک می‌کنیم و همیشه دنبال حمایت از تیم‌های استان از جمله ذوب‌آهن اصفهان بوده‌ایم موارد مطرح شده را بررسی و دغدغه‌ها رفع خواهد شد.

در ادامه جلسه دو طرف در خصوص تجهیز بهتر و پیشرفته‌تر ورزشگاه فولادشهر جهت پوشش مسابقات فوتبال تیم ذوب آهن بحث و تبادل نظر کردند.

نظر شما