سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا:

نصب اپلیکیشن «ماسک» در مراکز عمومی/ وضعیت گروه‌های شغلی تغییر کرد

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۹:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۸۰۶۶
تمام ادارات، فرودگاه‌ها، ایستگاه راه‌آهن و سامانه‌‌های حمل نقل به اپلیکیشن «ماسک» مجهز شده و با اسکن کارت ملی اجازه ورود به افرادی که مبتلا به کرونا بوده و درمانشان تکمیل نشده ممنوع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الله غلامی در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه در ارتباط با آخرین تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با اجرای طرح جامع هوشمند محدودیت‌ها از اول آذر ماه؛ مراجعات به مراکز درمانی 50 درصد کاهش یافته است و از این بابت از تمامی همشهریان که در رعایت محدودیت‌ها همکاری کرده‌اند سپاس گذاریم.

وی ادامه داد: شهرستان‌های بویین  و میاندشت، فریدون‌شهر، چادگان، نجف‌‌آباد، مبارکه، خور و بیابانک، برخوار و دهاقان زرد رنگ شدند که در این شهرستان‌ها تردد شهری لغو شده و حضور کارمندان در ادارت دو سوم خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد: تولید کنندگان و فروشندگان‌ گز و شیرینی با رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی به گروه یک مشاغل پیوستند و می‌توانند مانند رستوران‌های ‌بیرون‌بر فعالیت خود را آغاز کنند.

غلامی افزود: آرایشگرهای زنانه و مردانه با نصب اپلیکیشن «ماسک» و اسکن کارت ملی مراجعه کنندگان میتوانند فعالیت خود را آغاز کرده و به گروه شغلی دو پیوستند.

وی گفت: تمام ادارات، فرودگاه‌ها، ایستگاه راه‌آهن و سامانه‌‌های حمل نقل به اپلیکیشن «ماسک» مجهز شده و با اسکن کارت ملی اجازه ورود به افرادی که مبتلا به کرونا بوده و درمانشان تکمیل نشده ممنوع خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه تصمیم گیری برای حضور دانش آموزان پایه اول دبستان به 15 روز آینده موکول شد، گفت: با بررسی وضعیت شهرستان‌ها امتحانات دانش آموزان پایه اول دبستان در شهرستان‌های سفید حضوری خواهد شد.

غلامی ادامه داد: ابلاغیه نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان هنوز به ستاد استان ارسال نشده است و همچون سال گذشته ستاد ملی کرونا در این خصوص تصمیم خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه  ساعات فعالیت اتوبوس و مترو تغییری نکرده است گفت: مترو تا ساعت هفت و اتوبوس‌های درون شهری تا ساعت 9 فعال خواهد بود. همچنین علاوه بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی، مقرر شد مامورین پلیس راهور در سطح شهر حضور داشته باشند.

غلامی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه، چک‌های برگشتی کسبه، عملا برگشت می‌خورد اما در سابقه افراد ثبت نخواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز