رییس ثبت احوال گلپایگان خبر داد:

ثبت ۳۴۱ فقره ازدواج در ۸ ماهه نخست امسال 

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۰:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۸۷۱۷
ثبت ۳۴۱ فقره ازدواج در ۸ ماهه نخست امسال 
رییس ثبت احوال گلپایگان گفت: در هشت ماهه نخست امسال تعداد 341 ازدواج و 695 تولد به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، ناصر علی شاه رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، اظهار کرد: در هشت ماهه نخست امسال تعداد ۳۴۱ فقره ازدواج به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته که این تعداد ۳۴۶ مورد بود پنج مورد کاهش داشته است.

رییس ثبت احوال گلپایگان با بیان اینکه در هشت ماهه نخست امسال ۶۹۵ مورد تولد به ثبت رسیده است، گفت: از این تعداد ۳۶۱ نفر پسر و ۳۳۴ دختر بوده است که ۶۲۳ شناسنامه شهری و ۷۲ شناسنامه روستایی صادر شده است.

وی با اشاره به کاهش تعداد موالید نسبت به سال گذشته، یاداور شد: ۷۰۹ تولد در هشت ماه نخست سال گذشته به ثبت رسیده است که ۳۳۷ مورد آن پسر و ۳۷۲ مورد آن دختر بوده اند و ۶۲۲ شناسنامه روستایی و ۸۷ نفر روستایی بوده است.

شاهرضایی با بیان اینکه هزار فقره استعلام از ادارات مختلف داشتیم، عنوان کرد: تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ برگ گواهی فوت برای استعلام صادر شده است.

رئیس اداره ثبت احوال گلپایگان یاداور شد: در سال ۹۹ تاکنون ۲۷ مورد تغییر نام داشتیم که ۱۶ مورد تغییر نام خانوادگی بوده است.

وی با بیان این نکته که در سرشماری سال ۹۵ جمعیت گلپایگان ۹۰ هزار و ۸۲ نفر بوده است که با توجه به نرخ ۲/۸۹ رشد جمعیت طی پنج سال تاکنون تغریبا جمعیت گلپایگان به ۹۱ هزار و ۸۰۳ نفر (بدون در نظر گرفتن عامل مهاجرت) رسیده است.

شاهرضایی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح تعویض شناسنامه قدیمی به مکانیزه که از سال ۹۱ شروع شده تاکنون ۳۹ هزار و ۹۷۲ جلد شناسنامه مکانیزه برای همشهریان صادر شده است، گفت: از ابتدای طرح کارت ملی هوشمند تا پایان سال ۹۷، ۶۵ هزار و ۸۹۲ نفر در گلپایگان ثبت نام کردند که برای ۵۸ هزار و ۶۰۸ نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است همچنین جامعه هدف شهرستان برای کارت ملی هوشمند که ۱۵ سال به بالا را در بر می گیرد ۷۴ هزار و ۷۷۷ نفر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز