مدیرکل گمرکات استان اصفهان خبر داد:

صادرات ۶۶ هزار و ۷۳۰ تن کالا از گمرکات اصفهان به به ۸۵ کشور خارجی

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۷:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۹۶۹۰
صادرات ۶۶ هزار و ۷۳۰ تن کالا از گمرکات اصفهان به به ۸۵ کشور خارجی
مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: پنج میلیون و ۶۶ هزار و ۷۳۰ تن کالا امسال از گمرکات استان اصفهان به ۸۵ کشور خارجی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ رسول کوهستانی پژوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان اظهار کرد: کالا‌های صادراتی به ارزش یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون و ۱۰۶ هزار دلار از گمرکات استان به مقصد کشور‌های جهان از جمله عراق، چین امارات، افغانستان و اندونزی صادر شده است.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و ۲۸۶ قلم کالا از استان صادر شد، ادامه داد: مهمترین کالا‌های صادراتی کالا از گمرکات اصفهان در ۹ ماه امسال محصولات و مصنوعات بوده که در واحد‌های تولیدی استان پردازش، فرآوری و تولید شده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان اظهار داشت: چدن، آهن و فولاد و مصنوعات آن به ارزش ۸۴۳ میلیون و ۴۶۰ هزار دلار و با سهم ۵۲ درصدی، محصولات پتروشیمی به ارزش ۲۴۴میلیون و ۶۵۱ هزار دلار با سهم ۱۵ درصدی، فرش به ارزش ۶۰ میلیون و ۷۳۷هزار دلار با سهم چهار درصدی، محصولات لبنی به ارزش ۴۷ میلیون و ۵۸۰ هزار دلار با سهم سه درصدی و محصولات شیمیایی آلی به ارزش ۳۷ میلیون و ۹۷۶ هزار دلار باسهم ۲ درصدی از جمله کالا‌های صادر شده از گمرکات این استان به خارج از کشور بوده است.

کوهستانی پزوه گفت:صادرات استان اصفهان به کشور عراق ۳۹۹ میلیون دلار، چین ۲۳۳ میلیون دلار، امارات ۲۲۱ میلیون دلار، افغانستان ۱۷۴ میلیون دلار، واندونزی ۸۰ میلیون دلار بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز