از عاملان ترور سردار شهید سلیمانی انتقام میگیریم

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۹۷۱۰
از عاملان ترور سردار شهید سلیمانی انتقام میگیریم
جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: کسانی که دستور ترور سردار شهید سلیمانی را دادند و کسانی که اقدام به این کار کردند باید از آنها انتقام گرفته شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت هفتمین سال ارتحال استاد سید علی اکبر پرورش، در اراتباط با انتقام خون حاج قاسم سلیمانی گفت: من تصور می‌کنم بیان حضرت آقا در مراسم ستاد برگزاری سالگرد شهادت شهید سلیمانی وافی و کافی است، ایشان فرمودند دو سیلی تا کنون استکبار دریافت کرده، یکی مراسم تشییع او بود که انصافا یک سیلی خیلی محکمی به استکبار بود و سیلی دوم موشک باران پایگان عین الاسد بود که بسیار مهم بود.

وی افزود: از بعد از جنگ جهانی دوم تا کنون هیچ دولتی رسما مقر امریکایی‌ها را مورد هدف قرارداده نبود، این ایران اسلامی بود که تصمیم به این کار گرفت و حمله کرد و آن‌ها (امریکایی ها) کاری در مقابلاین حمله انجام ندادند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: حضرت آقا فرمودند دو سیلی دیگر هم هست، یکی شکست هیمنه نرم افزاری امریکا درمنطقه که در حال اتفاق است، ملت‌های منطقه بر اساس خواست امریکا حرکت نمی‌کنند و این یعنی هیمنه نرم افزاری و تحمیل اراده امریکایی‌ها که بدون پرداخت هزینه انجام می‌دهند در حال شکست است.

حجازی افزود: سیلی سوم اخراج امریکایی‌ها از متطقه است که آن هم به اذن الله انجام خواهد شد، این‌ها همه سیلی‌های بود که به امریکا زده شد و انتقام به قوت خود باقی است.

وی تصریح کرد: کسانی که دستور ترور سردار شهید سلیمانی را دادند و کسانی که اقدام به این کار کردند باید از آن‌ها انتقام گرفته شود، انشاالله با دعای مردم و همت عزیزانمان امیدواریم شاهد این انتقام باشیم.

 

نظر شما