رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

به دنبال مصادره کردن شهدا برای اهداف سیاسی نباشید

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۴۴:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۰۱۵۱
به دنبال مصادره کردن شهدا برای اهداف سیاسی نباشید
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز همگی باید تلاش کنیم جذب حداکثری و دفع حداقلی که توصیه امام(ره)،رهبری و سردار دل ها شهید سلیمانی است را بر گفتار و کردار خود حاکم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: عرض تسلیت دارم شهادت زهرای مرضیه(س) و  میلاد حضرت مسیح(ع) را تبریک عرض می کنم و پیشاپیش ورود به سال ۲۰۲۱ را تبریک عرض می کنم.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و پرهیز از ورود به حاشیه ها هستیم، افزود: امروز همگی باید تلاش کنیم جذب حداکثری و دفع حداقلی که توصیه امام(ره)،رهبری و سردار دل ها شهید سلیمانی است را بر گفتار و کردار خود حاکم کنیم.

وی افزود: طی روزهای گذشته شاهد توصیه های خیرخواهانه از طرف گروه های سیاسی و اجتماعی بودیم  که خروجی آنها در جهت تمرکز مدیریت شهری بر امور شهر و استفاده از وقت حداکثری برای خدمت به شهروندان و مردم عزیز بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: توصیه ما هم به آن عزیزان این است که چشم بر روی واقعیت ها بگشایند و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در حال انجام را بهتر ببینند و به استمرار آنها کمک کنند و زمینه امیدواری مردم و اعتماد بیشتر مردم به آینده و نظام کشور آماده کنند.

نصر اصفهانی ادامه داد: مقام شهدا بسیار بالا است، اما هیچ اجازه نمی دهیم که دلدادگی به شهدا کمرنگ جلوه کند، تعدادی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری خود از ایثارگران و خانواده شهدا هستند و آنها به خانواده شهدا اهتمام دارند.

وی افزود: نام گذاری تعداد زیادی از مکان ها به نام شهدا و نام نهادن یکی از ابر پروژه ها به نام سردار دل ها شهید سلیمانی و تکمیل سالن گلستان شهدا که سالها درگیر شعار بود و اجرای برنامه هایی که برای شهدا هست نشان دهنده آن است که مدیریت شهری کاملا به خانواده شهدا اهتمام ویژه دارد و آن را وظیفه خود می داند و  توصیه می کنم هیچگاه به دنبال مصادره کردن این درهای ناب برای اهداف سیاسی نباشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز