سرمربی تیم فوتسال ایمان سبز شیراز:

داوری امروز ضعیف بود/ مقابل تیم کوثر خوب بازی کردیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۰۶۳۸
داوری امروز ضعیف بود/ مقابل تیم کوثر خوب بازی کردیم
سرمربی تیم فوتسال ایمان سبز شیراز گفت: تیم ایمان سبز کاملا تیم جوانی بوده و از نظر بازیکن در مضیغه هستیم. بسیاری از بازیکنان ما امروز برای بار اول در لیگ برتر بازی کردند و فکر میکنم نشان دادند شایستگی دارند تا در ادامه پیشرفت زیادی در رقابت های لیگ برتر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرمربی تیم ایمان سبز شیراز پس از قبول شکست مقابل تیم بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: بازی امروز تحت تاثیر چندین موضوع حاشیه ای قرار داشت. از جمله اینکه افراد زیادی داخل سالن بوده و با شلوغی ایجاد که کردند اصلا مسائل بهداشتی رعایت نشد.

حمیدرضا کمالی افزود: اگر امروز اصفهانی ها و تماشاگران واقعی را راه می‌دادند بازی بهتر و گرمتر میشد.

وی ادامه داد: امروز داور بسیار بد و ضعیف سوت زد. هم‌نیمه اول هم نیمه دوم این مسئله بازی را تحت تاثیر قرار داد. داور در هر نیمه تیم ما را چهار_ پنج خطایی کرده و دستمان را بست.

کمالی تصریح کرد: تیم ایمان کاملا تیم جوانی بوده و از نظر بازیکن در مضیغه هستیم. بسیاری از بازیکنان ما امروز برای بار اول در لیگ برتر بازی کردند و فکر میکنم نشان دادند شایستگی دارند تا در ادامه پیشرفت زیادی در رقابت های لیگ برتر داشته باشند.

وی افزود: در تیم کوثر بازیکنان سال گذشته نیز با هم بودند و ثبات تیمشان خوب حفظ شده بود و تیم ما جلوی این بازیکنان با تجربه خیلی خوب بازی کرد.

سرمربی تیم ایمان سبز شیراز در پایان گفت: اگر امروز داور خوب سوت میزد نتیجه بهتری کسب می‌شد اما در حدود ۱۰ دقیقه از بازی به اعتراض دو تیم صرف شد.

نظر شما