مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان:

ساکنان محله عمان سامانی صاحب ورزشگاه شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۸:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۰۶۴۲
ساکنان محله عمان سامانی صاحب ورزشگاه شدند
مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان گفت: ورزشگاه سهراب که با تجهیزات روز ساخته شده است این هفته در قالب برنامه های «هر یکشنبه، یک افتتاح» بهره برداری شده و در اختیار ساکنان محله عمان سامانی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علی شمسی با اشاره به اجرای بیست و دومین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» در منطقه 14 شهر اصفهان، اظهار کرد: این هفته 693 میلیارد ریال طرح عمرانی و ورزشی در منطقه چهارده بهره برداری و کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات عمرانی خیابان 36 متری سودان در منطقه 14 افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای آزادسازی مسیر این خیابان 42 میلیارد تومان و هزینه ساخت آن نیز 15 میلیارد تومان است.

وی در مورد تأثیرات احداث خیابان 36 متری گفت: کاهش ترافیک خیابان لاله شمالی، خروج از بن بست خیابان های عمان سامانی، 8 متری لاله و 16 متری طالقانی و همچنین رفت و آمد ایمن و تسهیل تردد دانش آموزان سه مدرسه در این منطقه از مزایای احداث این خیابان و همچنین از مطالبات شهروندان این منطقه است.

مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان به ساخت ورزشگاه سهراب در محله عمان سامانی و بهره برداری از آن اشاره و اظهار کرد: این ورزشگاه یک هزار و 400 مترمربعی دارای دو سالن رزمی و غیرتوپی است که با تجهیزات روز تجهیز شده است.

وی ادامه داد: برای آزادسازی این ورزشگاه 2 میلیارد تومان و برای ساخت آن نیز 6 میلیارد تومان هزینه شده است.

5/1 میلیارد تومان برای آسفالت و زیرسازی معابر منطقه 14

شمسی با بیان اینکه اجرای آسفالت و زیرسازی در معابر منطقه 14 نیز با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان انجام شده است، گفت: ساماندهی کانال آب خیابان بعثت با اعتبار 200 میلیون تومان و ساماندهی میدان عاشق اصفهانی با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان نیز انجام شده است که در جریان برنامه «هریکشنبه، یک افتتاح» به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین پیاده روهای خیابان برازنده با اعتبار 300 میلیون تومان ساماندهی شده است که به همراه ساماندهی مادی گلبهار با اعتبار 600 میلیون تومان و پارک گلبرگ با اعتبار ساماندهی 300 میلیون تومان در اختیار شهروندان منطقه 14 قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز