سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد:

عدم پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان الزهرا/ بیمارستان صدوقی به زنجیره بیمارستان‌های کرونایی پیوست

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۱۳۴۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بیمارستان شهید آیت الله صدوقی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که از تاریخ ششم دی‌ماه تا اطلاع ثانوی حداقل ۶۰ تخت بستری از ظرفیت بیمارستان سیار را به پذیرش بیماران کرونایی دارای دفترچه بیمه نیروهای مسلح اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان؛ آرش نجیمی از تغییر بیمارستان های مرجع کرونا خبر داد و گفت: با توجه به کاهش بیماران و بستری شدن آنها به مرور زمان بیمارستان الزهرا(س) دیگر بیمار کرونایی پذیرش نمی‌کند و طبق برنامه تنظیمی از طرف معاون آموزشی دانشگاه و رئیس دانشکده پزشکی به تدریج نسبت به فعال سازی بخش‌های تخصصی برای بیماران غیر کووید اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: بیمارستان عیسی بن مریم باید طبق روال گذشته با تمام ظرفیت تخت‌های فعال خود به عنوان بیمارستان ریفرال نسبت به پذیرش و بستری بیماران مشکوک به کرونا اقدام کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی باید به گونه‌ای برنامه ریزی کند که از تاریخ ششم دی‌ماه تا اطلاع ثانوی۱۰۰ تخت(۸۰ تخت بستری و ۲۰ تختICU) از مجموع ظرفیت تخت‌های بستری بیمارستان‌های شریعتی و غرضی را با اصول کنترل عفونت و جداسازی برای بستری بیماران کرونایی دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی اختصاص دهند.

نجیمی ادامه داد: بیمارستان شهید آیت الله صدوقی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که از تاریخ ششم دی‌ماه تا اطلاع ثانوی حداقل ۶۰ تخت بستری از ظرفیت بیمارستان سیار را به پذیرش بیماران کرونایی دارای دفترچه بیمه نیروهای مسلح اختصاص دهد.

وی ادامه داد: همچنین بیمارستان خورشید باید ۴۵ تخت فعال خود را با رعایت کامل اصول کنترل عفونت و جداسازی به پذیرش و بستری بیماران کرونایی اختصاص دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز