سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا:

کرونا، ۳۷ هزار میلیارد تومان خسارت به اقتصاد استان اصفهان وارد کرد/ اعمال طرح زوج و فرد از ۱۱ دی ماه

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۱۳۷۴
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: از اول فروردین 99 تا کنون 37 هزار میلیارد تومان زیان وارده به اقتصاد استان اصفهان بوده است، امیدواریم با محدودیت‌های اعمال شده، کرونا ریشه کن شده و با از سر گیری مجدد اصناف خسارت وارده به اقتصاد استان جبران شود.

به گزاش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الله غلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به بخشنامه وزارت کشور، هرگونه مراسم‌ مذهبی و سیاسی و... از جمله مراسمات 9 دی، 13 دی و ایام فاطمیه در استان اصفهان برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: استان اصفهان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد اما در برخی از شهرستان‌هایی که دارای وضعیت زرد هستند همچنان محدودیت‌های تردد از ساعت 9 شب تا 5 صبحح را خواهیم داشت که این شهرستان‌ها عبارتند از: شهرستان‌های نجف آباد، شاهین شهر، آران و بیدگل، شهرضا، زرین شهر ومبارکه.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اعمال محدودیت‌های زوج و فرد در کلانشهر اصفهان گفت: با توجه به حجم ترافیک بالا قانون زوج و فرد از پنجشنبه 11 دی تا پایان دی ماه در هسته مرکزی شهر اعمال خواهد شد.

غلامی تصریح کرد: فعالیت آرامستانها از سر گرفته شده است اما برگزاری مراسم همچنان ممنوع است. همچنین فعالیت مراکز تفریحی در فضای باز از جمله (تله‌سیژ و تله‌کابین)مانعی ندارند اما فعالیت مراکز تفریحی در فضای بسته همچنان ممنوع است.

وی با بیان اینکه از اول فروردین 99 تا کنون 37 هزار میلیارد تومان زیان وارده به اقتصاد استان اصفهان بوده است، گفت: امیدواریم با محدودیت‌های اعمال شده، کرونا ریشه کن شده و با از سر گیری مجدد اصناف خسارت وارده به اقتصاد استان جبران شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: در بحث صنعت گردشگری خسارات قابل توجهی به صورت ماهیانه نزدیک به 400 میلیارد تومان خسارت به صنعت گردشگری اصفهان وارد شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز