کشف یک هزار و ۷۴۰ قلم انواع مواد غذایی فاسد شده در کاشان/ امحاء ۳ میلیارد ریال پوشاک خارجی قاچاق در اصفهان

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۱۲۳۸۶
کشف یک هزار و ۷۴۰ قلم انواع مواد غذایی فاسد شده در کاشان/ امحاء ۳ میلیارد ریال پوشاک خارجی قاچاق در اصفهان
مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان داشت: ماموران کلانتری مشکات فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با اشرافیت و هوشمندی خود از فعالیت فردی در امر توزیع مواد غذایی فاسد شده در سطح شهر مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته دریافتند، فرد مذکور اقلام مذکور را در فروشگاهی واقع در یکی از روستا‌های شهر مشکات نگهداری کرده است که ماموران پس از دریافت این اطلاعات با اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره بهداشت از این مکان بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: ماموران در این عملیات یک هزار و ۷۴۰ قلم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد شده شامل نوشابه، آبمیوه، کلوچه، سُس، عسل، مربا، عرقیجات، دوغ، سالاد ُالویه، شیر، آب معدنی، بیسکوئیت و چیپس را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان بهداشت، ارزش اموال مکشوفه ۵۷۰ میلبون ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد و فروشگاه مربوطه نیز با حکم قضائی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری بعمل آمد.

امحاء ۳ میلیارد ریال پوشاک خارجی قاچاق در اصفهان

سرهنگ" مختار درخشان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی در راستای مقابله با فروش و عرضه لباس‌های نامتعارف و مغایر با ارزش‌های اسلامی در سطح جامعه طرح یک روزه بازدید و نظارت از واحد‌های صنفی فروش لباس در شهر اصفهان را به اجرا گذاشتند.

کشف یک هزار و ۷۴۰ قلم انواع مواد غذایی فاسد شده در کاشان/ امحاء ۳ میلیارد ریال پوشاک خارجی قاچاق در اصفهان

وی افزود: در این طرح که نمایندگان اتاق اصناف و اتاق بازرگانی نیز ماموران پلیس را همراهی می‌کردند ۳ هزار و ۷۰۰ ثوب لباس نامتعارف که مبین بد پوششی و مغایر ارزش‌های اسلامی بوده و به صورت قاچاق وارد تهیه شده بودند کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش پوشاک قاچاق مکشوفه در این طرح را ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه تعدادی افراد متخلف نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ درخشان گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر آتش زدن کالا‌های قاچاق، پوشاک مکشوفه توسط ماموران پلیس امحاء و از عرضه آن‌ها در بازار داخلی جلوگیری به عمل آمد.

کشف ۳ قبضه اسلحه غیر مجاز در فلاورجان

سرهنگ ایرج کاکاوند" گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اشرافیت خود مطلع شدند ۲ نفر سلاح غیر مجاز در اختیار دارند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی طی بازرسی از منزل متهمان یک قبضه اسلحه کلت کمری، یک قبضه سلاح جنگی و یک قبضه سلاح غیر مجاز شکاری به همراه ۷۰ عدد فشنگ جنگی و ۳ عدد فشنگ شکاری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به دستگیری ۲ فرد متخلف و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی گفت: بر اساس قانون حمل و نگهداری هرگونه اسلحه جنگی و شکاری بدون مجوز جرم بوده و پلیس با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کند.

کشف انبار کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ"کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه برنامه سرکشی از انبار‌ها و تخلیه بار سطح شهر از وجود کالا‌های قاچاق در یک انبار تخلیه بار مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی، انبار تخلیه بار مذکور را به صورت دقیق مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۵۰۰ کیلو بادام زمینی، ۳۴۰ کیلو بادام هندی، ۳۲۰ دستگاه لوازم برقی پزشکی و ۲ تُن مکمل دامی خارجی را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه بررسی‌های صورت گرفته حاکی از قاچاق بودن کالا‌های مکشوفه بود اظهار داشت: ارزش ریالی این کالا‌ها توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

این مقام انتظامی از پلمب انبار مذکور با حکم مقام قضائی خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و یک فرد متخلف نیز شناسایی و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز