سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

از موقعیت‌هایمان برای گل دوم استفاده نکردیم/ داور بر بازی مسلط بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۷:۵۱
کد خبر: ۱۱۱۳۰۲۸
از موقعیت‌هایمان برای گل دوم استفاده نکردیم/ داور بر بازی مسلط بود
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است دلیل ناکامی‌ ذوب‌آهن تاکنون اتفاقات داوری بوده است و این نخسین دیداری بود که داور بر بازی مسلط و عملکرد قابل قبولی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رحمان رضایی، سرمربی ذوب‌آهن پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: در نیمه نخست بازی حریف تا حدودی نسبت به ما برتری داشت و مشخص بود که ما را آنالیز کرده بودند. پرسپولیس تیم بزرگی است و در سال‌های اخیر دوبار به فینال آسیا رسیده است. ما هم با تمام احترام برای بازی خوب و نتیجه خوب به میدان رفتیم. در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم که نظم بازی را در اختیار بگیریم و با استفاده از پرس از بالا به بازی مسلط شدیم.

وی افزود: ما پس از به ثمر رساندن گل، شانس گل‌زنی مجدد نیز داشتیم اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. امیدواریم در بازی‌های آینده این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که چرا باوجود نمایش خوب، این تیم نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، توضیح داد: فکر می‌کنم تمام ایرانیان دنیا از اتفاقاتی که برای تیم ما رخ داده، مطلع هستند. معتقدم این نخستین دیداری بود که داور بر بازی مسلط بود و باوجود کارت قرمزهایی که داد، عملکرد خوبی داشت.

رضایی در پایان گفت: شما دیدید که ما از نظر تاکتیکی، شانسی بازی نمی‌کنیم ولی داوری به ما آسیب زده است؛ در بازی های قبل به جز بازی دوم در 4 بازی پنالتی علیه ما به اشتباه گرفته شد. در بازی با استقلال،گل‌گهر پنالتی های ما را نگرفتند. هر تیمی با این قضاوت‌ها رو به رو می‌شد از پا می‌افتاد. ما مقابل تیم‌های صدر جدول؛ استقلال، گل گهر و پرسپولیس که فینال آسیا را انجام داده  و همه تیم‌های قدری هستند بازی های خوبی انجام دادیم و شانسی بازی نکردیم اما متاسفانه داوری‌ها به ما آسیب زد. امیدوارم این روند داوری امروز را در بازی های آینده هم ببینیم و نتیجه بگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز