پیروزی یاران شمسایی در برابر کراپ

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۳۳۱۷
پیروزی یاران شمسایی در برابر کراپ
تیم های فوتسال گیتی پسند و کراپ الوند بعد از ظهر امروز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان یاران شمسایی با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال بعد ازظهر امروز و از ساعت ۱۵:۳۰ با برگزاری ۶ بازی همزمان برگزار شد.

اما در مهمترین دیدار این هفته تیم‌های گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند در گروه اول و در ورزشگاه مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان وحید شمسایی در حالی به مصاف کراپ الوند رفتند که هفته گذشته برابر فردوسی قم به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند و در این دیدار برابر کراپ اکثر بازیکنان خود را در اختیار داشت.

شاگردان شمسایی با ترکیب علی اصغر حسن‌زاده، سپهر محمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، سعید احمد عباسی، قدرت بهادری، وحید شفیعی، علیرضا وفائی، فرهاد توکلی، بهروز جعفری، مهدی مهدی‌خانی، مهدی مصطفایی و مهران رضاپور به میدان رفتند.

در سمت مقابل، کراپ از دو بازی خود تنها دو امتیاز دشت کرده بودند و اگر برای وارد نشدن به بحران باید برابر گیتی پسند پیروز می شدند. کراپ برای این بازی محسن منتظمی،علیرضا رفیعی پور و مصطفی نظری را در این بازی در اختیار ندارد. مهدی جاوید،مهران عالیقدر،علی عابدین و سعید افشار ازجمله بازیکنان سابق گیتی پسند هستند که در کراپ حضور دارند و مقابل تیم سابق خود با انگیزه به میدان رفتند. 

کراپ در این بازی با ترکیب مهدی جاوید،مهران عالیقدر، محسن فرهمند، فرید سهیلی، بهزاد عظیمی، امیرحسین رسولی، امین نصرالله زاده، علی عابدین، سعید افشاری، دانیال گیویلی، ابوالفضل شهبازی و عرفان محمدیان به مصاف یاران شمسایی رفتند.

سیاهپوشان کراپ با وجود این که به تازگی جواز حضور در لیگ برتر را کسب نموده و در ابتدا نسبت به حریف بازی بهتری به نمایش گذاشتند و فشار را بر یاران شمسایی وارد کردند.

فشار یاران رضا لک بالاخره جواب داد و کراپ توسط بهزاد عظیمی به گل رسید.

پس از به ثمر رسیدن گل کراپ هستند بر بازی مسلط شد و با تغییرات تاکتیکی توانست بازی را توسط قدرت بهادری به گل تساوی دست پیدا کرد. نیمه نخست این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

اما در ابتدای نیمه دوم گیتی پسند غافلگیر شد و خیلی زود گل دوم را دریافت کرد. بهزاد عظیمی بازهم زننده گل کراپ بود تا خود و تیمش را در این دیدار دو گله کند.

اما این پایان کار نبود و در ادامه بازهم گیتی پسند توانست به حریف فشار وارد کند و بازی را به تساوی بکشاند.

کراپی‌ها که دوست نداشتند با تساوی از اصفهان بروند بازهم دست نکشیدند و به سومین گل خود دست پیدا کردند.

پس از به ثمر رسیدن گل سوم کراپ، شمسایی دست به تغییرات تاکتیکی داد تا بازنده از میدان خارج نشود.

تغییرات او جواب داد و دقایقی بعد بازی به تساوی سه بر سه کشید. یاران شمسایی در دقایق پایانی بازی به گل چهارم خود نیز دست پیدا کردند.

کراپ پس از دریافت این گل ترکیب خود را به ۵ صفر تبدیل کرد اما راه به جایی نبرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مراسمی پیش از دیدار گیتی پسند و کراپ برگزار شد.

 محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال از نزدیک نظاره گر این دیدار بود.

بازی در دقایق پایانی به تشنج کشید و داور این دیدار سرپرست تیم گیتی پسند را از زمین اخراج کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز