کاپیتان تیم گیتی پسند:

شخصیت بزرگ گیتی پسند سبب جبران نتیجه شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۳۳۲۷
شخصیت بزرگ گیتی پسند سبب جبران نتیجه شد
کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند معتقد است در نیمه نخست نمایش خوبی داشتند اما توپ‌های آن‌ها وارد دروازه نشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علی اصغر حسن زاده بازیکن گیتی پسند پس از پیروزی  تیمش برابر کراپ الوند، اظهارکرد: بازی خوبی بود. هر دو تیم بازیکنان ملی پوش خوب و ارزشمندی داشتند که باعث شد بازی جذاب شود.  معتقدم تماشاگران از دیدن بازی لذت بردند چرا که این بازی همه چیز داشت.

 وی ادامه داد: برخوردهای فیزیکی، پنالتی و تمامی اتفاقاتی که می‌توانست در فوتسال اتفاق بیافتد، در این بازی رخ داد. فکر می کنم پاداش بازی خوب‌مان را گرفتیم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند، افزود: ما در نیمه نخست نمایش خوبی داشتیم اما متاسفانه توپ‌های ما وارد دروازه نشد و با توجه به اینکه ۳ مرتبه از حریف عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم. این شخصیت بزرگ تیم گیتی پسند و بازیکنانش را نشان می دهد که توانستند بازی عقب افتاده از تیم خوب کراپ الوند را جلو بیفتند و ببریم.

وی در پایان گفت: تیم کراپ الوند خیلی خوب بازی کرد، بازیکنان توانمندی داشت و خدا را شکر که این بازی جذاب را ما دیروز شدیم.

حسن زاده در خصوص برخوردهای زیاد در أین بازی گفت: در همه جای دنیا در فوتسال  چون هیجان آن بالا است و در صدم ثانیه  می تواند نتیجه بازی عوض شود، این تنش ها وجود دارد و این جذابیت رشته فوتسال است. دو تیم از تیم‌های خوب و قوی لیگ ایران هستند و بازیکنان بسیار زیاد با توانمندی بالا دارند. و این برخوردها در تیم های بزرگ مثل برزیل و اسپانیا چه ما با آنها بازی کنیم و یا تیمهای دیگر وجود دارد و این زد و خورد در فوتسال طبیعی است؛ اما باید توجه داشته باشیم بازیکنانمان آستانه تحمل خود را بالا ببرند و به این قضیه فنی نگاه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز