سرمربی تیم فرش آرای مشهد:

استحقاق پیروزی برابر کوثر اصفهان را داشتیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۲:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۳۳۵۶
استحقاق پیروزی برابر کوثر اصفهان را داشتیم
سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: به تیم حریف تبریک می گویم. آن‌ها با تمام وجود تلاش کردند و توانستند برابر ما به تساوی برسند. ما استحقاق پیروزی در این بازی را داشتیم. آن چیزی که در زمین رخ داد ورق بازی را برگرداند می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد پس از تساوی تیمش برابر بازارهای روز کوثر اصفهان اظهار کرد: بازی درگیرانه‌ای را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که سبب شد  تا چند نفر از بازیکنان ما مصدوم شوند. کسانی که باید از بازیکنان حمایت و محافظت کند فکر می کنم کار خود را به خوبی انجام نداد.

وی ادامه داد: نقطه عطف این دیدار زمانی بود که ما 4 بر 2 از حریف جلو بودیم اما بازیکن حریف بر روی بازیکن ما خطا انجام داد که داور چنین اعتقادی نداشت و خطا نگرفت. همین موضوع سبب شد که ما گل خوردیم و از اینجا کمی ورق برگشت.

 سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد تصریح کرد: معتقدم هر دو تیم از داوری ناراضی بودند. آن‌ها از داوران خوب ما هستند و ما به آن‌ها احترام می گذاریم اما امروز ، روز خوب آنها نبود.

وی افزود: به تیم حریف تبریک می گویم. آن‌ها با تمام وجود تلاش کردند و توانستند برابر ما به تساوی برسند. ما استحقاق پیروزی در این بازی را داشتیم. آن چیزی که در زمین رخ داد ورق بازی را برگرداند می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.

مرتضایی در خصوص برخوردهایی که در این بازی رخ داد، گفت: یکی از بازیکنان ما زانویش پیچ خورد و یک نفر دیگر هم آسیب بدی دید. تیمی که احساس می کند کمی ضعیف تر است سعی می کند با دوندگی و جنگندگی بازی را در دست بگیرد، اگر داور حمایت بیشتری از ما می کرد و چند خطا بیشتر از حریف می گرفت بهتر بود، اما در نهایت راضی هستم که در خانه بازنده نشدیم و یک امتیاز گرفتیم و 4 بازی است که باخت نداشتیم ولی حیف شد 3 امتیاز را نگرفتیم.

نظر شما