رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

چتر آلودگی هوا بر سر اصفهان باز است

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۴۳۳۴
چتر آلودگی هوا بر سر اصفهان باز است
رئیس شورای اسلامی شهر گفت: برقراری ارتباط با برخی اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مدیران شهری توسط خبرنگاران مورد انتقاد است، این در حالی است که پس از سه و نیم سال فعالیت سرافرازانه مدیران یکی از فعالیت‌هایی که باید انجام داد اطلاع رسانی توسط خبرنگاران است پس باید در این زمینه پاسخگو باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: یکمین سال شهادت سردار سلیمانی عزیز را تسلیت عرض می‌کنم و معتقدم حدیث امام صادق(ع) در خصوص معرفی شیعیان در سردار سلیمانی متجلی شده بود و یاد و خاطره این عزیز سفر کرده را گرامی می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم ما را در مسیر شهادت قرار دهد.

وی افزود: ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی را نیز تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند الهی برای ایشان غفران و سعادت در سرای دیگر را خواستاریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: یاد و خاطره حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را در آستانه سالگرد ایشان گرامی می‌داریم و یاد و خاطره هموطنان عزیز که در سانحه هواپیمایی سال گذشته بدرود حیات گفتند را نیز گرامی می‌داریم.

نصر اصفهانی تصریح کرد: ما اگر خود را به عنوان مسلمان و شیعه معرفی می‌کنیم باید حتما به جهت اینکه برای دین و مذهب زینت باشیم به درستی حرکت کنیم، اگر ادعای دین داری و شیعه بودن داریم باید رفتار، گفتار و بیان ما در مسیری باشد که بتوانیم برای مذهب زینت باشیم، امروز به جد نیاز به خلوص و مردمداری، خوش خلقی، شجاعت و اعتدال نیاز داریم، اگر امروز عزیزی مثل شهید سلیمانی لقب سردار دلها را به خود می‌گیرد چون همه این ویژگی‌ها را داشته است، سلیمانی با گرفتن درجه سرلشکری و یا نشان ذوالفقار اینقدر برجسته نشد او به دلیل نفوذ در دل مردم برجسته شد.

وی تاکید کرد: ما در زمان انتخابات یکی از شعارهایی که دادیم و بعد هم در منشور شورای اسلامی شهر متجلی شد موضوع پرسشگری و پاسخگویی بود، لازم است که هم ما به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و هم مدیران شهرداری به خبرنگاران و مردم پاسخگو باشیم، همه مدیران امروز در هر دستگاه و سازمانی که هستند نباید به خبرنگاران بی اعتنایی کنند و فرار از دست خبرنگاران یعنی پاسخگو نبودن در خصوص جایگاهی که داریم و پاسخگویی یعنی استفاده از فرصت که بتوانیم از آن به درستی استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برقراری ارتباط با برخی اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مدیران شهری توسط خبرنگاران مورد انتقاد است، این در حالی است که پس از سه و نیم سال فعالیت سرافرازانه مدیران یکی از فعالیت‌هایی که باید انجام داد اطلاع رسانی توسط خبرنگاران است پس باید در این زمینه پاسخگو باشیم.

نصر اصفهانی گفت: سیستم سرای هشت جهت تسهیل امور مردم و روانتر شدن کار شهرداری‌ها و حضور کمتر مردم را در شهرداری‌ها موجب شده است. از شهردار اصفهان می‌خواهیم که با این شرکت جلساتی گذاشته و یکبار برای همیشه چالش‌هایی که گاهی به وجود می‌آید را حل کنند و بعضا مشکلاتی که پیش می‌آید باید تکلیف معلوم شود و باید تعهدات شهرداری و حق و حقوق این شرکت نیز پرداخت شود و مدیران شرکت نیز از رفتارهای اینچنینی که موجب چالش‌هایی در مسیر کار می‌شود پرهیز کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر اصفهان عزیز به آلوده‌ترین شهر کشور بدل و تعطیلی اصفهان را موجب شد، با توجه به جلسات متعدد و پی‌در‌پی همچنان چتر آلودگی بر سر اصفهان وجود دارد، اما بازهم تاکید می‌کنیم سلامتی شهروندان اصفهانی اولویت اول استان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم جلوی بارگذاری‌هایی جدید که موجب تنگی نفس می‌شود و نگرانی‌ها و هشدارها به خصوص برای نسل‌های آینده جدی گرفته شود و مسئولان اقدامات پیشگیرانه‌ای از طریق مجاری قانونی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز