محدودیت تردد شبانه در ۱۰ شهر اصفهان تا پایان ماه دی تمدید شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۷:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۶۱۹۴
محدودیت تردد شبانه در ۱۰ شهر اصفهان تا پایان ماه دی تمدید شد
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اصفهان گفت: محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در ۱۰ شهر این استان تا پایان ماه دی تمدید شد و در صورت تخلف خودروها جریمه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الله غلامی در حاشیه شصت و پنجمین ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: تمامی شهرهای استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، افزود: علاوه بر رعایت دستورالعمل‌هایی ابلاغی برای شهرهای زرد، محدودیت تردد برای ۱۰ شهر استان از جمله اصفهان، کاشان، شاهین شهر، خمینی شهر، نجف آباد، شهرضا، فلاورجان، مبارکه و زرین شهر از ساعت ۲۱ تا چهار صبح تا پایان دی ماه اعمال می‌کنیم.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اصفهان اظهار داشت: همچنین مقرر شد محدودیت تردد بین شهری را نداشته باشیم اما خودروهای غیر بومی که از شهرهای قرمز یا نارنجی به سمت اصفهان حرکت می‌کنند اعمال محدودیت کرده و اجازه ورود به استان ندارند.

وی افزود: مقرر شد مراسم محدود با مدت زمان محدود و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بدون پذیرایی در آرامستان‌ها برگزار شود تا شاهد برگزاری مراسم‌ در خانه‌ها و مساجد نباشیم.

غلامی بیان کرد: برگزاری آزمون‌ها و انتخابات مجامع که برگزاری آن‌ها ضروری است با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه دانشگاه علوم پزشکی کاشان و اصفهان از وضعیت کاهش روند ویروس کرونا ارائه کردند.

نظر شما