شهید زرین به عنوان الگوی معنوی باشگاه بازارهای روز کوثر انتخاب شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۷:۵۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۶۷۴۶
شهید زرین به عنوان الگوی معنوی باشگاه بازارهای روز کوثر انتخاب شد
با تصمیم هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی بازارهای روز کوثر شهید عبدالرسول زرین به عنوان الگوی معنوی بازیکنان و کادر فنی این باشگاه انتخاب گردید .

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ با تصمیم هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی بازارهای روز کوثر شهید عبدالرسول زرین به عنوان الگوی معنوی بازیکنان و کادر فنی این باشگاه انتخاب گردید .

شهید عبدالرسول زرین تک تیرانداز قهار لشگر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) بود که به گفته برخی با ثبت  ۷۰۰ شلیک موفق و به نقل از برخی راویان بیش از ۳ هزار شلیک موفق در جهان خود را صاحب رکوردی دست نیافتنی کرده است.

شهید زرین که به خاطر مبارزات انقلابی‌اش تحت تعقیب ساواک قرار گرفته بود، پس از پیروزی انقلاب و با آغاز ناآرامی‌های کردستان به همراه سردار شهید حاج حسین خرازی عازم کردستان شد. جنگ تحمیلی برای او مانند یک نقطه عطف بود و تا زمان شهادت در 11 اسفندماه 1362 برای لشکر امام حسین(علیه السلام) یک تک‌تیرانداز حرفه ای به شمار میرفت.

باشگاه فرهنگی ورزشی بازارهای روز کوثر در راستای اهداف فرهنگی خود با الگو قرار دادن این شهید بزرگوار سهم کوچکی در حفظ نام و یاد این شهید والامقام به عهده خواهد داشت.

 

نظر شما