بازگشایی مجدد پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر از امروز

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۶۹۰۷
بازگشایی مجدد پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر از امروز
پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر پس از 66 روز تعطیلی از امروز 18 دی ماه دوباره آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ این مجموعه سینمایی با ظرفیت بیش از 2 هزار صندلی در هشت سالن سینمایی، سالن تاتر و مرکز همایش های بین المللی اصفهان سیتی سنتر، پس یک تعطیلی 122 روزه از 3 اسفند 1398 تا 4 تیرماه 1399، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا، فعالیت خود را از سر گرفت.

اما بعد از کمتر از چهار ماه فعالیت همراه با تعطیلی های موقت، مجددا سینماها از 14 آبان ماه  تعطیل شد و پس از پشت سرگذاشتن 66 روز بحرانی برای مردم ایران، اکنون در شرایط بهتری  از 18 دی ماه با نیمی از ظرفیت و رعایت کلیه اصول بهداشتی جهت حفظ سلامت شهروندان، میزبان شما عزیزان هستیم.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر ضمن تاکید بر ادامه فعالیت سینما پس از یک بحران اقتصادی سنگین با فیلم های هنر و تجربه عنوان کرد: سیاست های حمایتی پردیس سینمایی سیتی سنتر از فیلم های هنری و تجربی در هر شرایطی ادامه خواهد داشت و پس از بازگشایی مجدد با سه فیلم «nine»، «منگی» و «خط باریک قرمز» با سینمای هنر و تجربه همراه خواهیم بود.

محمد پناهی نژاد افزود: فیلم های «دیدن این فیلم جرم است» و «2 Conjuring»  نیز در برنامه اکران این سینما قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر از ساعت 15 الی 21  فعال است و به زودی با قرار گرفتن فیلم های جدید در برنامه اکران ساعت فعالیت این پردیس نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز