سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر:

در باخت امروز دروازه بان را مقصر نمیدانم/ از فرصتهایمان خوب استفاده نکردیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۹:۲۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۷۱۰۵
در باخت امروز دروازه بان را مقصر نمیدانم/ از فرصتهایمان خوب استفاده نکردیم
سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر پس از شکست ۷ بر ۲ مقابل تیم صدر نشین سن ایچ گفت: در این بازی کمی خستگی راه برگشت زمینی از مشهد اذیتمان میکرد و فاصله کم بازی ها برای تیم ما که خیلی دیر آماده شد فشردگی مضاعفی را به تیم وارد میکند.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان گفت: هفته گذشته رقابت خوبی در مقابل تیم فرش آرا داشتیم و بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم اما پیش بینی ما از بازی امروز با توجه شناختی که از تیم سن ایچ داشتیم این بود که امتیاز بگیریم ولی اخراج دروازه بان اول ما در بازی قبل و اخراج دروازه بان دوم ما در کمتر از پنج دقیقه از آغاز بازی امروز باعث شد مجبور به استفاده از دروازه بان سوم شویم که سهمیه زیر ۲۱ سال است بنابراین شرایط خوب پیش نرفت و در حالی که ما موقعیت های گل زیادی را از دست دادیم تیم سن ایچ از موقعیت هایش حداکثر استفاده را داشت.

وی بیان داشت: به هیچ وجه امروز عملکرد خوبی نداشتیم اما در همین روز بد نیز مستحق چنین نتیجه ای نبودیم و شاید به تیم آماده و هماهنگ سن ایچ می باختیم اما نه با این اختلاف.

رستمی گفت: به تیم سن ایچ تبریک میگویم که نشان داد نتایج کسب شده در هفته های گذشته آنها نشان از هماهنگی بدنی خوبشان داشته و کسب آن نتیجه ها اتفاقی نبوده است.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر تصریح کرد: باخت امروز کمی کار تیم ما را سخت کرده و باعث می شود مجبور شویم در بازی های پیش رو حداکثر استفاده از نتیجه مقابل تیم ها چه در خانه و چه در خارج از خانه  ببریم.

وی افزود: در  دقایقی از بازی امروز تیم ما از حریف خیلی سر تر بازی کرد  اما به دلیل اشتباهات فردی دروازه بان و بازیکنان گل های بدی را دریافت کردیم.

رستمی گفت: داوری امروز خوب بود اما فکر میکنم در نتیجه چهار بر دو نیمه اول دو اشتباه در گرفتن خطا منجر به گل خوردن تیم ما شده و این مسأله باعث اختلاف بیشتر و در نتیجه ریسک کمتر تیم ما شد. اما در کل شرایط بازی خیلی خوب بود و ما بودیم که امروز خوب بازی نکردیم، همچنین در برخی موارد تمرکز تیم بهم ریخت چون میدانستیم توانایی پیروزی در این بازی را داریم اما اشتباهات بچه گانه و تصمیمات فردی سطح پایینی بروز دادیم.

رستمی تاکید کرد: اگرچه دروازه سوم ما امروز اشتباهات فردی داشت و در مورد چند تا از گل ها هم بازیکنان ما کم کاری کردند و متاسفانه او گل های زیادی را دریافت کرد، اما نظر به اینکه نخستین تجربه خود در رده بزرگسال را داشت از عملکرد او راضی هستم. کما اینکه او می‌توانست عملکرد بهتری داشته و‌ رقیب جدی گلرهای دیگر ما باشد اما در باخت امروز او را مقصر نمیدانم.

وی در پایان گفت: نتیجه بازی امروز جایگاه اولی تیم سن ایچ و پنجمی ما در جدول تثبیت کرد اما متاسفانه این امر باعث شد تیم‌های پایین جدول به ما نزدیک تر شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز