تحویل کتاب درب منازل با اجرای طرح "کتاب در خانه"

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۷۵۱۶
تحویل کتاب درب منازل با اجرای طرح کتاب در خانه
طرح کتاب در خانه با شعار «دیروز شما درکتابخانه ما؛ امروز ما درخانه شما» از سوی اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ طیبه فاطمی اظهار داشت: طرح «کتاب در خانه» به مدت شش ماه الی یکسال کتاب های درخواستی امانت گیرنده را به صورت رایگان درب منزل تحویل می دهد.

رئیس اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افزود: قصد داریم در آینده نزدیک عضویت در طرح «کتاب در خانه» را به صورت الکترونیکی کرده و درخواست شرکت کنندگان را از طریق کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان ثبت کنیم.

وی ادامه داد: کتاب ها در این طرح توسط پیک درب منزل تحویل داده می شود و درخواست های بعدی مشترکان ثبت می شود تا در نوبت بعدی کتاب های مورد نیاز در اختیار مشترک قرار داده شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت در این طرح می تواند کتابخانه های دیگر شهرداری را وارد مدار طرح «کتاب در خانه» کند، گفت: علاقه مندان در حال حاضر می توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه های میرداماد و هنر درخواست خود را برای شرکت در طرح ارائه و سه کتاب دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون استقبال شهروندان از طرح «کتاب در خانه» رضایت بخش بوده که امیدواریم با اطلاع رسانی مناسب مردم از این فرصت فرهنگی نهایت بهره را ببرند.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح "کتاب در خانه" می توانند با شماره 32239933 تماس گرفته و یا به سایت cle.ir مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز