شهردار اصفهان:

۱۴۵ میلیارد ریال پروژه فردا در مجموعه تخت فولاد، آغاز و بهره برداری می شود/ افتتاح مسیر گردشگری بابارکن الدین

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۷۷۱۷
۱۴۵ میلیارد ریال پروژه فردا در مجموعه تخت فولاد، آغاز و بهره برداری می شود/ افتتاح مسیر گردشگری بابارکن الدین
شهردار اصفهان گفت: 145 میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی فردا در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» در مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد آغاز و بهره برداری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه هفته گذشته یک رام از دو رام قطاری که قرار است به خط اول مترو اضافه شود، وارد اصفهان شد و این هفته رام دوم وارد شهر می شود، اظهار کرد: این دو رام قطار به ارزش 300 میلیارد تومان با 10 واگن به ظرفیت خدمات دهی مسافران اضافه خواهد شد.   

وی ادامه داد: مزیت مستقیم این دو رام قطار کاهش سرفاصله از 12 به هشت دقیقه است و پس از طی مراحل فنی و مراحل لازم دیگر به خط اول اضافه خواهد شد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: با این اقدام ظرفیت خط به 30 هزار نفر در روز افزایش پیدا می کند؛ همچنین تلاش ویژه مدیریت شهری در سال 96 تکمیل خط یک مترو بود که برای خدمت رسانی به مردم در کمترین زمان انجام شد.

وی افزود: تا قبل از شیوع کرونا با 10 رام قطار موجود تعداد مسافران خط یک تا 120 هزار مسافر در روز هم رسید که شیوع کرونا و کاهش ناوگان حمل و نقل عمومی در اتوبوسرانی و مترو ظرفیت قبلی را تغییر داد.  

نوروزی گفت: با اقدامات اصلاحی و توسعه ای در خط اول مترو با پایان کرونا این خط با ظرفیت بالاتر و سرفاصله کمتر در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی افزود: شهرداری اصفهان دو پروژه بزرگ برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهر را در دست اجرا دارد که یکی حلقه چهارم حفاظتی و دیگری خط دوم مترو است.

شهردار اصفهان ادامه داد: البته در اهداف کلان برنامه 1405 اصفهان به کاهش آلودگی و ترافیک به عنوان اهداف شاخص و مهم برنامه اشاره شده که ما هم در این راستا حرکت می کنیم.

وی با بیان اینکه در ادامه برنامه های «هر یکشنبه، یک افتتاح» پروژه های عمرانی و خدماتی مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد در منطقه شش افتتاح خواهد شد، گفت: ارزش این طرح ها بالغ بر 145 میلیارد ریال است که این هزینه صرف مرمت و ساماندهی و نورپردازی تکایا و مسیر گردشگری بابارکن الدین شده است؛ البته در هفته های آینده پروژه های بزرگ دیگر در منطقه شش بهره برداری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز